Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Historia, współczesność, perspektywy
-
Autor: Giza Andrzej
- ISBN: 9788377305836
- EAN: 9788377305836
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Avalon
- Format: 245x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
35,26złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,26 zł
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivreem. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.