Konsumpcja w Polsce.
Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
- ISBN: 9788322793404
- EAN: 9788322793404
- Oprawa: twarda
- Wydawca: UMCS
- Format: 210x160mm
- Język: polski
- Liczba stron: 200
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
32,53złCena detaliczna: 37,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,53 zł
x
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE