KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

  • ISBN: 9788375566345
  • EAN: 9788375566345
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: CeDeWu
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 192
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 37,36
     zł
    Cena detaliczna:  52,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,36
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj