Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
- ISBN: 9788375566345
- EAN: 9788375566345
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
37,36złCena detaliczna: 52,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,36 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.