Komunikowanie polityczne i publiczne w nowych...
- ISBN: 9788376146041
- EAN: 9788376146041
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Ignatianum
- Format: 232x156 mm
- Liczba stron: 226
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
27,45złCena detaliczna: 46,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
Wraz z pojawieniem się nowych technologii uwidoczniły się nowe obszary i pytania badawcze, odnoszące się do roli nowych mediów jako ważnego narzędzia w procesie komunikowania politycznego i publicznego. Praca pod redakcją dr Agnieszki Grzechynki i dr Katarzyny Szmyd odnosi się bezspornie do bardzo istotnych i aktualnych spraw związanych ze zmianami, jakie zachodzą w komunikowaniu politycznym, będącym ważnym filarem demokracji.
Dr hab. Monika Ślufińska, prof. UJ
Publikacja dostarcza także wiedzy na temat najnowszych zjawisk związanych z dezinformacją, na którą niemały wpływ ma coraz większe oddziaływanie nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Autorzy nie ograniczają się jednak do stwierdzenia faktu istnienia takich zjawisk, jak fake news, deep fake, hejt czy inne zagrożenia, ale także wysuwają konkretne postulaty związane z przeciwdziałaniem tym zagrożeniom.
Dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin, prof. UPJPII