Komunikacje w rozmowie 2
-
Autor: red. Mariusz Wszołek
- ISBN: 9788364275166
- EAN: 9788364275166
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Libron
- Format: 16.3x23.9
- Język: polski
- Liczba stron: 242
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,32złCena detaliczna: 37,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,32 zł
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny Communication design, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań „Komunikacje w rozmowie”. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. „Komunikacje w rozmowie” organizowane są we współpracy z klubokawiarnią Literatka.