Komunikacja wizualna w reklamie public relations
-
Autor: Opracowanie Zbiorowe
- ISBN: 978-83-7561-209-7
- EAN: 9788375612097
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Poltext
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: AKADEMICKIE WARSZTATY DZIENNIKARSKIE
- Liczba stron: 313
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
39,39złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na książkę składają się teksty napisane przez praktyków i wykładowców akademickich.Tematem pierwszej części książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.Drga część książki zawiera rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak też m.in. niemieckiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.Książka ukazuje się w serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie