KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Komunikacja wizualna w prasie i w mediach

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach

  • ISBN: 9788375612059
  • EAN: 9788375612059
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Poltext
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: AKADEMICKIE WARSZTATY DZIENNIKARSKIE
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 35,81
     zł
    Cena detaliczna:  44,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili w północnej Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: ?na początku było Słowo...?, które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj