Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
-
Autor: Smektała Tymon
- ISBN: 9788372779335
- EAN: 9788372779335
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Astrum
- Format: 14x20 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 150
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
32,24złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł
x
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.