
Komunikacja wizerunkowa w mediach
-
Autor: Ciamciara Jolanta Uścińska Bożena
- ISBN: 9788372777997
- EAN: 9788372777997
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Astrum
- Format: 13,4x19,5 cm
- Język: polski
- Seria: EDUKACJA
- Liczba stron: 138
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
32,24złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,24 zł
x
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.