Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku
-
Autor: Kończak J.
- ISBN: 9788365741486
- EAN: 9788365741486
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: SBP
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: NAUKA - DYDAKTYKA - PRAKTYKA
- Liczba stron: 344
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,76złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.