Komunikacja społeczna i promocja idei...
-
Autor: Cymanow-Sosin Klaudia
- ISBN: 9788383700717
- EAN: 9788383700717
- Oprawa: oprawa: twarda
- Wydawca: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
- Format: 230x160 mm
- Liczba stron: 188
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
64,41złCena detaliczna: 85,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,41 zł
Komunikacja społeczna i promocja idei w kontekście etycznym
i pragmatycznym. Wybrane przykłady działań Kościoła w Polsce
Monografia autorstwa Klaudii Cymanow-Sosin pt. Komunikacja społeczna i promocja idei w kontekście etycznym i pragmatycznym. Wybrane przykłady działań Kościoła w Polsce prezentuje interdyscyplinarne badania nad rolą komunikacji społecznej i mediów w działalności Kościoła katolickiego w Polsce z perspektywy personalizmu medialnego i wartości uniwersalnych. Publikacja podkreśla etyczny wymiar public relations, dialog z otoczeniem społecznym, w szczególności z młodymi oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych, ilustrując to na przykładzie organizacji Światowych Dni Młodzieży. Autorka analizuje narzędzia i strategie komunikacyjne stosowane przez Kościół, takie jak media relations, corporate identity, lobbing czy event marketing, co pozwala ukazać kompleksowość i efektywność tych działań w budowie wspólnoty oraz promocji wartości chrześcijańskich. Znaczący nacisk położono na potrzebę prowadzenia dialogu opartego na prawdzie, uczciwości i otwartości oraz rolę mediów w ewangelizacji i kształtowaniu świadomości medialnej. Monografia stanowi unikalne kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej dla badaczy komunikacji społecznej, medioznawców, a także praktyków zaangażowanych w działalność public relations i promocję wartości w Kościele.