Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
-
Autor: Płudowski Tomasz
- ISBN: 9788301156374
- EAN: 978830115637401
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.4x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 272
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
58,06złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,98 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.