KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Komunikacja, media, kultura w erze nowych wyzwań

Komunikacja, media, kultura w erze nowych wyzwań

  • ISBN: 9788365741530
  • EAN: 9788365741530
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: SBP
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 136
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 27,45
     zł
    Cena detaliczna:  32,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Żyjemy w bardzo „ciekawych czasach”, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji społecznej, mediów 2.0, których użytkownik może stać się prosumentem (równocześnie konsumentem i producentem) informacji politycznych, ekonomicznych, kulturalnych, rozpowszechnianych w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej. Ten fenomen wymaga rzetelnych studiów, także po to, aby tworzyć narzędzia do porządkowania i krytycznej oceny informacji. Zbiór artykułów zawarty w niniejszym tomie, w mojej opinii, przekonująco tego dowodzi. z Wprowadzenia
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj