Komunikacja marketingowa w turystyce
- ISBN: 9788371645211
- EAN: 9788371645211
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Śląsk
- Format: 15.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,07złCena detaliczna: 31,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,07 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.