Komunikacja korporacyjna
przewodnik po teorii i praktyce
-
Autor: Cornelissen Joep
- ISBN: 9788326438356
- EAN: 9788326438356
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 308
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,76złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach.
?Komunikacja korporacyjna? adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.