Komunikacja interkulturowa Wprowadzenie
- ISBN: 9788323233923
- EAN: 9788323233923
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 686
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
46,45złCena detaliczna: 56,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,45 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.