Komunikacja bez barier MP3 - Audiobook
audiobook
-
Autor: Beata Kozyra
- ISBN: 9788361732754
- EAN: 9788361732754
- Oprawa: Plastikowa
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 13.5x19.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 1
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,85złCena detaliczna: 29,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,85 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi.
Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje:
? o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna;
? o złożoności procesu komunikacji;
? o podstawowych błędach w komunikacji;
? o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian;
? o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;
? o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
Jeśli jesteś:
* mężem bądź żoną;
* dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny;
* rodzicem bądź dzieckiem;
* nauczycielem lub uczniem;
* szefem bądź pracownikiem?
to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak:
* prowadzić właściwie rozmowę,
* budować pozytywne relacje z rozmówcą,
* przekonywać do swojego zdania,
* interpretować zachowania innych,
* radzić sobie z trudnymi rozmówcami,
* panować nad swoimi emocjami,
* mówić tak, aby być zrozumianym,
* zostać Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).
OPINIE
Ta książka jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący. Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie pytanie: ?Po co było tracić na nie czas??. Macie bowiem przed sobą bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i szefowi?
- Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson Polska
Doskonały podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi; dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych, którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów, którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka, która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko wydają się oczywiste. (?) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji.
- Wojciech Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w Warszawie
Ponadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to, kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników sukcesu. (?)