Kompetencje i satysfakcja
Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
- 
                        Autor: Springer Agnieszka
 - ISBN: 9788380855878
 - EAN: 9788380855878
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: Difin
 - Format: 16.0x23.0cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 284
 - Rok wydania: 2018
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    47,67złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.