Kompetencje i satysfakcja
Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
-
Autor: Springer Agnieszka
- ISBN: 9788380855878
- EAN: 9788380855878
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 284
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,76złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.