Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
-
Autor: Sulimowska-Formowicz Monika
- ISBN: 9788380855083
- EAN: 9788380855083
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 270
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,62złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.