
Kompendium wiedzy o marketingu
- ISBN: 9788301148379
- EAN: 9788301148379
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 14.5x20.5cm
- Język: polski
- Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
- Liczba stron: 358
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
59,90złCena detaliczna: 74,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,14 zł
x
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.