Policjant Daigo Agawa zostaje przeniesiony do położonej w samym sercu gór wioski Kuge, gdzie przeprowadza się wraz z żoną i córeczką. Choć jego poprzednik zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach niedługo po tym, jak zaczął oskarżać miejscowych o akty kanibalizmu, sielankowa atmosfera prowincji sprawia, że mężczyzna nie chce dać wiary tym zarzutom. Wkrótce jednak w okolicy zaczyna dochodzić do niepokojących zdarzeń. Czy to możliwe, żeby mieszkańcy wioski naprawdę pożerali ludzi...?
Tsukasa Akeuraji od lat próbował zostać profesjonalnym łyżwiarzem figurowym. Niestety, choć poświęcił wszystko dla ukochanego sportu, nie zdołał spełnić marzeń o wielkiej karierze. Pewnego dnia los niespodziewanie stawia na jego drodze jedenastoletnią Inori, która z całego serca pragnie zostać zawodniczką, jednak nie może liczyć na wsparcie ze strony rodziny. Widząc, jak zawzięcie walczy o swoje marzenia, Tsukasa postanawia zostać trenerem dziewczynki i pomóc jej dotrzeć na sam szczyt!
Zmateo trafia do Pogrobna na terenach Ziem Pomiędzy bez broni, ekwipunku czy chociażby... spodni! Prześladujący go pech niemal od razu wpędza mężczyznę do grobu, jednak z pomocą przychodzi mu tajemnicza nieznajoma imieniem Melina, która nakazuje mu podążać za przewodnictwem łaski i udać się w stronę Złotego Drzewa. Tak oto rozpoczyna się niezwykła podróż Zmateo, na którego drodze staną Blaidd Półwilk, Margit, Upadły Omen, Godrick Zszywaniec, wiedźma Ranni i wielu innych. Czy Zmateo zdoła dotrzeć do Zamku Burzowego Całunu w jednym kawałku?
Pewnego dnia Ichika, studentka żyjąca ze śmiertelną chorobą, przypadkowo spotyka pana Yurugiego - swojego byłego wykładowcę, w którym skrycie się podkochiwała. Uczucia, które do niedawna była gotowa porzucić, budzą się w niej na nowo. Niespodziewanie jednak okazuje się, że i jemu nie pozostało wiele czasu...
Pierwszy album nowej serii poświęconej największym starciom pancernym whistorii wojen, poświęcony zmaganiom o El Alamein. Wspaniałerealistyczne rysunki, odwzorowujące detale techniki wojskowej obuwalczących stron, użytej w bitwach o El Alamein. Wszystko widziane zperspektywy dowódcy załogi brytyjskiego czołgu Crusader, który nie tylkomusi zmagać się z nieuchwytnymi pojazdami Afrika Korps, ale i słabościąbrytyjskiego dowództwa jak i demonami własnej przeszłości. Jeśli podobała Ci się "Furia" i prawdziwy okrutny obraz wojny, to jestto komiks dla Ciebie. Na końcu znajdziecie dodatki poświęcone broni pancernej oraz zmaganiom wAfryce pomiędzy aliantami i wojskami niemieckimi i włoskimi.
Podniosłeś miecz na swego dobroczyńcę i na swoją ukochaną! Przelana krew spłynie na ciebie, twój kres jest bliski! Frdric Brrmaud (m. in. Brindille) w ekstrawaganckiej, a zarazem wiernej adaptacji powieści Eugenea Sue, opublikowanej w 1830 roku; Z rysunkami Alessandro Corbettiniego, młodego wirtuoza kreski, zachwycającego mistrzowskimi planszami, na których pełno detali wykraczających poza ocean i świat piractwa.
Bujna dżungla. Zakazany świat. Początek XX wieku. Oto Anglia, którapadła ofiarą tajemniczego skażenia biologicznego, powodującegoniekontrolowany rozwój fauny i flory. Opuszczona przez swoich ludzkichmieszkańców, skażona wyspa, pełna niebezpiecznych gatunków mutantów,poddana została kwarantannie i ogłoszona jako Terra Prohibita. Mimo towielu badaczy dostrzega w rozwoju nowych gatunków źródłonieograniczonego bogactwa. W samym sercu zakazanych terytoriów, barwna grupa postaci będącychcałkowitymi przeciwieństwami, podejmie próbę realizacji swego celu:ujawnienia tajemnic otaczających źródło skażenia, które władze takbardzo starają się utrzymać w tajemnicy. Poznaj obraz alternatywnej historii Anglii. Od unoszących się wpowietrzu miast o wyrafinowanej formie, w których podziemny świat rządziw ukryciu, po niesamowitą niebezpieczną dżunglę, której nieprzyjaznepiękno zawdzięcza tyle samo "Anihilacji", co "Awatarowi". Zanurz się wsercu roślinnego steampunku równie niepokojącego, co fascynującego.Opowiadanie w dwóch tomach.
Jest rok 2189. Glory, duma ludzkiej floty kosmicznej, przygotowuje się do międzygwiezdnej podróży na stację wypoczynkową Paradis Lunella. Dla kapitana Sonntaga to rutynowy lot 27 dni spokojnego snu w komorze stazy... Jednak po przebudzeniu okazuje się, że nic nie poszło zgodnie z planem: Glory dryfował przez 179 lat, by w końcu rozbić się na nieznanej planecie! Sonntag wraz ze swoją załogą i pasażerami utknął na Kayenn zielonym piekle, gdzie las jest żywy i śmiertelnie niebezpieczny, a ocalałym z katastrofy pozostaje walczyć o przetrwanie w prowizorycznej osadzie zbudowanej wokół wraku statku. Kto zna prawdziwe powody ich obecności w tym przeklętym miejscu i czy będą w stanie kiedykolwiek je opuścić? Wydanie zbiorcze zawiera wszystkie trzy tomy wydań francuskich. Zamknięta historia.
W 1913 roku z Ziemi wyrusza pierwsza ekspedycja księżycowa. Pięcioro śmiałków zmierza ku ciemnej stronie srebrnego globu, gdzie jak przypuszczają istnieje atmosfera. Wkrótce kontakt z nimi zostaje utracony. Nikt nie wie, co odkryli ani czy jeszcze żyją. Oto opowieść o śmierci, miłości, tęsknocie i nadziei. Na początku XX wieku, Jerzy Żuławski napisał "Na srebrnym globie". Ponad 120 lat później jego tropem na Srebrny glob podążają Adam Fyda i Marek Ospalski, prezentując nam współczesną interpretację powieści.
Bracia Solano przedstawiają nam historie i opowiastki z małego miasteczka w głębi Brazylii. Małe miasteczko to kronika prostego życia, którego autorzy byli świadkami lub o których słyszeli i przynoszą nam, aby zachować je od zapomnienia. To zapis zwyczajów oraz odmiennych sposobów myślenia i widzenia świata. Te 19 historii porusza różne tematy, momenty i niezwykłe sytuacje, które przydarzyły się mieszkańcom São Manuel. Jednak pomimo ciekawych i wyrazistych postaci zamieszkujących te strony, prawdziwym bohaterem książki jest samo miasto, które dzięki zupełnie niezwykłej atmosferze i specyfice przepełnione jest humorem i wdziękiem.
Przedmowę do komiksu napisał Robert Crumb, ojciec undergroundowego komiksu – podkreśla on w niej, że: „Chłopaki kochają swoje miasteczko, tutaj się urodzili i dorastali, ale też potrafią spojrzeć na nie krytycznie. […] Zrobili komiks o dylematach egzystencjalnych, wychodzący od wiecznie powracającej wątpliwości: jak ocalić to, co dawniej było dobre i pozytywne, w świecie, w którym gonimy za zdobyczami nowej technologii?”.
Brawurowa adaptacja „Teatrzyku Zielona Gęś” Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego.
Dzięki sercu, które Kasia włożyła w interpretacje scen z „Teatrzyku Zielona Gęś" (nauczona doświadczeniem Roberta ze skeczu „W szponach kofeiny"), utwory Gałczyńskiego jeszcze dobitniej ukazują absurdy życia i groteskowe postaci Polek i Polaków. Mazur i Gałczyński to połączenie, które zasługuje na słodycze popularności (ale tylko ona może je zjeść).
Baba od polskiego
"Gałczyński pisząc swoją kultowy "Teatrzyk Zielona Gęś" pewnie nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył idealny scenariusz komiksowy. W interpretacji Kasi Mazur, humor Gałczyńskiego nie tylko błyszczy w całej swojej absurdalnej krasie, ale też nabiera nowego wymiaru. Nie da się bowiem ukryć, że co innego przeczytać o ciele kochanka który nie doczekał paróweczek, a co innego zobaczyć ten wspaniały obraz. Na kartach komiksu ożywa kultowy Gżegżółka i bardziej niż zwykle bawi niezdecydowany Hamlet. W tej nowej interpretacji udaje się też wyciągnąć z absurdalnych scenek, ich nieprzemijający czar, niespodziewane okrucieństwo i prawdę o Polakach.
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Gianni jest odnoszącym sukcesy scenarzystą. Jego kariera osiągnęła szczyt, gdy pozornie niewinny wywiad stał się skandalem w mediach społecznościowych. Trzy proste słowa wrzucone do mediów społecznościowych, doprowadzają do wybuchu oburzenia. Koledzy i przyjaciele dystansują się od niego, i nawet jego publika odwraca się od niego. Całe jego dotychczasowe życie staje pod znakiem zapytania.
Kiedy Gianni wymyślił historię o Stacy, porwanej, odurzonej narkotykami, załadowanej do furgonetki i wywiezionej do piwnicy starego, opuszczonego budynku, nie miał pojęcia, jakie kłopoty mogą go spotkać. Aby sobie poradzić z presją, „stary” Gianni stopniowo ustępuje miejsca złowrogiemu alter ego, które jest coraz mniej tolerancyjne. Oglądamy dwa oblicza tego samego człowieka stojącego na skraju przepaści.
Stacy odważnie stawia czoła demonom mediów społecznościowych i niejednoznacznościom naszego społeczeństwa. Obsesyjny dialog bohatera ze swoim wewnętrznym demonem; nieustanne wtargnięcia na scenę jego snów, koszmarów i wizji; świat sieci społecznościowych, który wpływa na życie i historie bohaterów, daje życie niespotykanej dotąd formie narracji, składającej się z ciągłych powtórzeń i odniesień między językami i wizjami świata, między złośliwością, sarkazmem, bólem, słodyczą i ironią.
Jak stwierdził Gipi: „Stacy to zła książka, zrodzona ze złości, która potem, całkiem możliwe, staje się niemal delikatna”.
Trzymasz w rękach kompletne wydanie Mattéo Jeana-Pierre’a Gibrata. To opowieść składająca się z sześciu cykli, która w całości zawiera się między I a II wojną światową. Nasz bohater poznaje smak wojny okopów na froncie zachodnim I wojny światowej, aby następnie trafić do Rosji ogarniętej rewolucją w 1917 roku. Z czasem powraca do Francji i w przypływie poczucia winy postanawia odpokutować za swoje czyny. Do jego losów powracamy w 1936 roku, do czasów rządów francuskiego Frontu Ludowego, aby zaraz włączyć się w burzliwą wojnę domową w Hiszpanii, wstępując do Brygad Międzynarodowych. I jeszcze na sam koniec opowieści nasz bohater zazna smaku II wojny światowej.
Życie Mattéo, to burzliwe czasy pełne przygód i namiętności. Koniec końców, jakby wbrew sobie, Mattéo będzie uczestnikiem wszystkich wojen, które rozpaliły pierwsze dekady XX wieku, podkopujących jego bojowy pacyfizm a także raniących jego serce odrzuconego kochanka.
Akira Gunji to licealista, który prowadzi całkiem zwyczajne życie. Do czasu, gdy wracając pociągiem ze szkoły zostaje bez ostrzeżenia uprowadzony przez staruszkę, której z pleców... wyrastają macki! Okazuje się, że kobieta jest jedną z pozaziemskich istot, które od lat w ukryciu rezydują na naszej planecie. Podczas gdy Akira próbuje pojąć, czego właśnie był świadkiem, zjawia się członek oddziału policji ds. kosmitów, by aresztować przybyszkę. Co więcej, okazuje się nim być Sho Tenkubashi – chłopak, który uczęszcza do tej samej szkoły co Akira!
Przetrzymywany przez dziesięć lat w zamknięciu mężczyzna wychodzi na wolność. Nie wie, kto i dlaczego go więził. Pragnie jednak zemsty za te wszystkie stracone lata. Spotkanie twarzą w twarz z oprawcą przynosi więcej pytań niż odpowiedzi. Pomiędzy dwoma mężczyznami rozpoczyna się rozgrywka. Klasyczna seria, która doczekała się aż trzech odsłon filmowych (w tym jednej nieoficjalnej) wreszcie w Polsce! W roku 2007 Old Boy zdobył prestiżową nagrodę Eisnera.
How did a urinal become art? And a can of tomato soup, a tent, a pickled shark... How do you get at one of the world’s most powerful governments by smashing an old vase? How did what seemed like a prank at the New York Armory Show of 1917 explode to become today's global multi-billion dollar art world? This graphic novel answers these questions by following the lives of seminal contemporary artists and the stories behind their groundbreaking works.
Against a backdrop of armed conflict and rapid societal change, this book tells the story of contemporary art from Marcel Duchamp’s repurposed urinal to Maurizio Cattelan’s taped banana. Literal bombs explode and conventions go up in flames as a series of art objects shock and electrify society: canned excrement, a pickled shark, a stuffed hare, human blood.
The story moves from Paris to New York and London, and then captures the geographical spread of a rapidly globalizing cultural scene by jumping to events in Tokyo, Belgrade, Rio de Janeiro, Lagos and Beijing, and culminating in Miami – and in the ether, everywhere and nowhere, on the internet.
Chapters follow a series of chain reactions as artists meet or inspire each other across the generations and decades. Over a period of 100 years everything changes – and yet the cry of ‘It’s not art!’ never goes away. No matter how long people have had to get used to it, contemporary art continues to upset expectations and disrupt conventions – and inspire anew.
Parker powraca w wielkim stylu! I z nowymi kłopotami. Wystawiony przez wspólnika po dokonaniu udanego skoku na bank, przemierza autostrady wschodniego wybrzeża w poszukiwaniu informacji o osobniku znanym jako George Uhl. Frustracja miesza się ze zniecierpliwieniem, czas ucieka, giną kolejne osoby mogące naprowadzić na trop nielojalnego współpracownika. Czy Parkerowi uda się odzyskać utracone trzydzieści trzy tysiące dolarów? Darwyn Cooke swoją komiksową adaptacją powieści Richarda Starka zawiesił poprzeczkę najwyżej jak się da. Jego komiksowy Parker to arcydzieło. Doug Headline i Kieran, duet twórców odpowiedzialnych za kontynuację dzieła Cookea miał niesamowicie trudne zadanie z którego wyszedł więcej niż obronną ręką. Parker. Gorzkie porachunki w niczym nie ustępuję kanonicznym historiom zebranym w dwutomowej edycji Parker. Edycja Martini.
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Co zrobić, gdy rodzice dla pieniędzy postanawiają zaprzedać duszę diabłu? A co gorsza - Twoją duszę? I ciało? W wyniku takiej właśnie niewdzięcznej transakcji czternastoletni Iruma zostaje zaadoptowany przez podstarzałego demona, któremu zamarzyło się posiadanie wnuka. A że świeżo upieczony dziadek bierze sobie swoją nową rolę bardzo do serca, w trosce o edukację chłopaka, posyła go do szkoły dla demonów. Nie to, że obecność człowieka w takiej placówce jest wskazana, czy nawet... bezpieczna. Chcąc nie chcąc Iruma musi wykorzystać wszystkie możliwe pomysły, nawet te najbardziej szalone, by ukryć swoje prawdziwe pochodzenie i nie zostać pożartym przez kolegów z klasy. Przed Wami pełna absurdów komedia z udziałem dam o potwornym charakterze, bożyszczy z piekła rodem i bogu ducha winnego chłopaka, który najzwyczajniej nie ogarnia, co tu się u diabła dzieje.
W krainie baśni żyją dwaj bracia, którzy zajmują się zbieraniem śmieci...W krainie baśni wszelkie „przedmioty”, które spełniły już swoje zadanie, muszą zostać odebrane przez zbieraczy śmieci. Zajmują się tym dwaj bracia. Starszy z nich, Jakub, jest weteranem w swoim fachu, do tego cechuje go dokładność i troskliwość. Młodszy, Wilhelm, dopiero uczy się zawodu od swojego brata. Jednak dla niektórych klientów wizyta braci oznacza, że ich bajka powoli dobiega końca...Przed wami mroczna opowieść osadzona w niezwykłym świecie znanych baśni!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?