Sudo oficjalnie pracuje jako kurier, natomiast w nocy jest przemytnikiem dla podziemia. Dziwnym zbiegiem okoliczności udało mu się umówić na wspólny posiłek ze swoim sąsiadem Uno, którym od dawna był zainteresowany. W trakcie spotkania zasypia obok rozpitego Uno. Niestety ten następnego ranka trzyma go na dystans. Sudo zaczyna się obawiać, że jego skrywane uczucia wyszły na jaw. Wtedy spotyka go przypadkiem na ulicy, kiedy zaczepia go niebezpiecznie wyglądający mężczyzna. Sudo odruchowo chwyta Uno za rękę i razem próbują uciec, ale Sudo i tak zostaje ranny. Od pewnej śmierci ratuje go tylko "kontrakt" z Uno... który jest potomkiem wiedźmy. Sudo dowiaduje się, że z powodu swojego pochodzenia, Uno żyje w ukryciu przed światem. Aby uciec przed ścigającym ich mężczyzną, wracają do swojego domu po pieniądze potrzebne do ucieczki, ale napastnik już czeka na nich na miejscu...
Dla szesnastoletniej Kuroe miłość to prawdziwe przekleństwo. Dziewczyna cierpi bowiem na pewną nietypową przypadłość... Za każdym razem, gdy za bardzo się czymś podekscytuje, przechodzi częściową transformację w potwora! Pokryta łuskami szponiasta łapa czy wypustki na grzbiecie udaje jej się w razie potrzeby ukryć pod luźnymi ubraniami i wieść relatywnie zwyczajne życie. Jednak wszystko zmienia się, gdy zainteresowanie jej osobą wykazuje najprzystojniejszy chłopak w szkole. Już po pierwszym wspólnym wyjściu emocje dziewczyny sięgają zenitu i Kuroe... zmienia się w gigantyczne monstrum! Czy dziewczyna zdoła się zakochać i nie zrównać przy tym całego miasta z ziemią? Przed Wami potwornie urocza i przerażająco zabawna komedia rrromantyczna!
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Kaczor Donald i jego banda Siostrzeńców wyruszają w wielką podróż po świecie. Pierwszym przystankiem jest Europa ze wszystkimi najpiękniejszymi zabytkami, od Norwegii po Niemcy i Włochy. Myszka Miki również spędza ekscytujące wakacje ze swoją ukochaną Myszką Minnie. Zaczynamy od kulinarnej podróży przez Szwajcarię, przez spotkanie z Fantomenem w Londynie, a kończymy tom na przygodzie ze sztuką we Włoszech. Bon voyage!
Doszło do katastrofy, rozbił się samolot. Świadkowie twierdzą, że nim samolot uderzył o ziemię, lecąc wysoko po niebie był spowity czarnym dymem. Wszyscy podejrzewają, że przyczynił się do tego jakiś Nadczłowiek – ktoś posiadający supermoce.Jednak najdziwniejsze jest to, że sam samolot nie odniósł większych szkód i jego kraksę przeżyło ponad 200 osób!Tokio Kurohara i jego przyjaciel Azuma Higashi wracając z wolontariatu przy sprzątaniu miejsca katastrofy, zastają zaczepieni przez miejscowych chuliganów. Szybko dostrzegają, że rzezimieszki nie tylko dziwnie się zachowują, ale z ich ciałami dzieje się coś niezwykle niepokojącego…By uruchomić siebie i okolicę chłopcy postanawiają zrobić coś bardzo ryzykownego i przyjmują narkotyk, dzięki któremu mogą stać się Nadludźmi.Co z tego wyniknie? Co stanie się z Tokio i Azumą?!
Potężne Królestwo Sigurd podbija kolejne sąsiednie krainy. Jednym z zagrożonych państw jest małe, ale bogate w zasoby, Królestwo Tyr. Nie może się równać z potęgą Sigurdu, dlatego młody książę Edvard Kristoffer Rene Tyr może polegać tylko na sprycie, strategii i lojalności swoich rycerz, stojących na straży królestwa. Jednak młody monarcha zostaje otruty, a jego miejsce zajmuje pochodząca ze wsi Freyja, młoda dziewczyna, która jest zdumiewająco podobna do Edvarda. Czy będzie w stanie zastąpić doskonałego stratega, poprowadzić wojska do zwycięstwa i ocalić Tyr?
Po całonocnej próbie przejścia trudnego trybu w grze, Siyeon Cha budzi się w ciele Penelope, głownej, złej bohaterki z owej gry. Utrzymanie się przy życiu będzie graniczyło z cudem jeśli tylko wskaźniki uczuć głównych zainteresowań miłosnych spadną zbyt nisko.
Niebezpieczeństwo może przybierać różne kształty i rozmiary, a tym rodzajem niebezpieczeństwa, z którym musi sobie poradzić Yeo Eui-Joon, są zuchwali i wojowniczy gangsterzy. Wiedział, że praca w nocy w ogarniętej złą sławą okolicy nie będzie najbezpieczniejszą pracą na świecie, ale rzeczywistość z pewnością przekracza najśmielsze oczekiwania. Jednak spokojne dni Eui-Joon'a w sklepiku wydają się dobiegać końca, gdy Gunwoo wchodzi do tego małego sklepu. Gunwoo, choć gburowaty, naprawdę wydaje się troszczyć o dobro Eui-joon, więc Eui-joon szybko zakochuje się w tym charyzmatycznym gigantze.
Tytuł Łowcy daje możliwości zdobycia wielkich bogactw, sławy, dostępu do tajnych informacji i działania niemalże ponad granicami prawa. Jednak żeby go zdobyć, trzeba zdać egzamin i uzyskać licencję. A stawka jest wysoka, ponieważ pozwala ona na wizytę w większości krajów, które normalnie są niedostępne. Zapewnia również jej posiadaczowi darmowy dostęp do niemalże wszystkich usług publicznych! Gon to dwunastolatek mieszkający na niewielkiej wysepce. Dowiaduje się, że jego ojciec był Łowcą i pragnie go poznać, żeby pójść w jego ślady. Podczas niezwykle niebezpiecznego egzaminu sprawdzającego umiejętności przyszłych Łowców, Gon poznaje trójkę towarzyszy. Każdy z nich chce tego samego, ale z innego powodu.
Czwarta księga popularnej, przygodowej mangi fantasy.Licealista Subaru Natsuki trafia do innego świata. To Sanktuarium, gdzie znajduje się grobowiec Wiedźmy. W tej niezwykłej podróży towarzyszy mu półelfka Emilia. Wyprawa nie będzie jednak sielanką. W Sanktuarium czekają już Rozswaal i Ram, którzy znów popadli w duże tarapaty.
Chi to psotny kociak, który gubi się podczas spokojnego spaceru z rodziną. Oddzielony od matki, ogarnięty przeraźliwym żalem i samotnością, zalewa się łzami na łące w miejskim parku. Nagle podbiega do niego chłopiec imieniem Yohei. Wraz ze swoją mamą postanawiają zaopiekować się futrzakiem. Problem jednak jest taki, że w ich bloku panuje bardzo surowa zasada: posiadanie zwierząt jest zabronione!Czy uda im się ukryć czworonoga przed sąsiadami i uniknąć eksmisji? Czy Chii przyzwyczai się do nowego otoczenia i rodziny? No i czy nie da się przyłapać wścibskim oczom innych mieszkańców budynku?
Iruma Ikaruga wiedzie świetne życie w liceum… aż do momentu, gdy wyglądający jak maskotki kosmici z innego świata dokonują inwazji ze swoimi owadami pożerającymi ciała, zdając się być piekielnie zdeterminowani, by gwałtownie i skutecznie zniszczyć ludzkość! Tego pamiętnego dnia Iruma traci wszystko… swoje normalne życie, najlepszego przyjaciela i swoją sympatię… aż sześć miesięcy później, gdy znów ją dostrzega. Czy cała nadzieja dla ludzkości – albo tylko dla samego Irumy – jest naprawdę stracona?
W Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2018 Japonia odpada w 1/8 finału…W odpowiedzi Japońska Unia Futbolu gromadzi 300 najlepszych napastników ze szkół średnich, tworząc specjalny program treningowy, który ma pozwolić na zdobycie mistrzostwa świata. Tak powstaje "Blue Lock". Trener Jinpachi Ego twierdzi, że rodzimemu futbolowi niezbędny jest "napastnik pełen egoizmu". Yoichi Isagi i inni nieznani zawodnicy będą musieli zmienić się więc w egoistów i zmierzyć z treningiem, w którym nie ma litości dla przegranych!
Tekemichi Hanagaki mieszka w obskurnym, malutkim mieszkanku, ma pracę, której nienawidzi i szefa traktującego go jak idiotę. Jest prawiczkiem bez perspektyw na jakikolwiek związek… na dodatek dowiaduje się z wiadomości, że jego pierwsza dziewczyna, z którą umawiał się w czasach gimnazjalnych, Hinata Tachibana nie żyje. Została zamordowana przez gang Toko Manji. Tekimichi skupiony na myślach o Hinacie, cofa się w czasie o 12 lat, do swoich gimnazjalnych lat! Postanawia wykorzystać tę szansę i uratować Hinatę oraz zmienić swoje życie. Tym razem nie będzie uciekał! Wespnie się na sam szczyt w hierarchii gangu, który za dwanaście lat ma być odpowiedzialny za morderstwo ważnej dla niego osoby.
Gdzieś tam musi być ten jedyny... Kira Asou, dziewczyna izolująca się od równieśników i Rei Kashino, chłopak żyjący chwilą. W okrutnej i pełnej samotności ciemności, dwie dusze przyciągane przez Marsa, boga wojny, biegną w poszukiwaniu światła.
Trzynaście lat temu Ziemia została zaatakowana przez tajemniczych najeźdźców! Kiedy już wydawało się, że wszystko jest stracone, do akcji wkroczyła drużyna bohaterów, którzy co niedzielę stawiają czoła siłom Zła… a przynajmniej tak to wygląda dla milionów osób oglądających ich na żywo lub w telewizji! Jaka jest skrywana przez nich prawda? I czy może nie byłoby lepiej, gdyby dla odmiany wygrali teraz ci źli?
150 lat temu wiedźmy zstąpiły z Księżyca na Ziemię.Dzięki ich zaawansowanej technologii i magii, ludzka cywilizacja doświadczyła niesamowitego postępu. Niestety pomimo toczącej się wymiany kulturowej oraz zacieśniania więzi pomiędzy ludźmi i wiedźmami, nie brakowało niebezpiecznych incydentów…Aby ścigać i osądzać te z wiedźm, które łamią prawo, powołano inkwizytorki. Jedną z nich jest Natalia, która pewnego dnia spotyka Elliota – chłopca dotkniętego straszliwą klątwą…
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Dotychczas spokojną wioską wstrząsają dramatyczne wydarzenia – ktoś lub coś w makabryczny sposób zabija zwierzęta gospodarskie. Do rozwiązania sprawy zostaje wezwany z Tokio ekscentryczny detektyw nazwiskiem Inugami, który specjalizuje się w dochodzeniach z udziałem kemono – tajemniczych istot, które do złudzenia potrafią udawać ludzi. Na miejscu mężczyzna spotyka dziwnego chłopca, od którego stronią miejscowi. Detektyw szybko orientuje się, że ma do czynienia z kimś niezwykłym, ale czy to możliwe, aby to właśnie ten niepozorny chłopak stał za napaściami? A może skrywa on o wiele mroczniejszy sekret? Oto początek opowieści o nietypowym biurze detektywistycznym specjalizującym się w rozwiązywaniu nadnaturalnych tajemnic. Biurze, którego członkom również daleko jest do normalności…
Choć Araragi Koyomi to z pozoru zwykły uczeń liceum, w rzeczywistości jego życie dalekie jest od normalności. Świeżo wyleczony z wampiryzmu, wciąż odczuwa skutki uboczne ugryzienia. W dodatku wszystko wskazuje na to, że zaczął przyciągać do siebie ludzi mających problemy nieziemskiej natury. Pewnego dnia po lekcjach ratuje przed upadkiem Hitagi Senjōgaharę, koleżankę z klasy, która potknęła się na schodach. Kiedy łapie ją w swoje ramiona orientuje się, że dziewczyna... nic nie waży! W dodatku zamiast okazać mu wdzięczność, uzbrojona po zęby, w z pozoru niewinne, a jednak ostre akcesoria biurowe, Hitagi atakuje go i szantażuje, aby mieć pewność, że ten nie zdradzi nikomu jej sekretu. Zamiast uciekać w popłochu Araragi postanawia jej pomóc. Wspólnie udają się do opuszczonego budynku, gdzie mieszka tajemniczy człowiek, który lepiej niż ktokolwiek inny zna się na nadnaturalnych przypadłościach...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?