Yuuji Itadori wygląda jak przeciętny nastolatek, ale posiada ogromną siłę fizyczną. Każdy klub sportowy chętnie przyjąłby go w swoje szeregi, jednak chłopak woli spędzać czas w szkolnym klubie okultystycznym.Pewnego dnia kolegom z klubu udaje się zdobyć zapieczętowany, przeklęty przedmiot. Niewiele wiedzą na jego temat, mimo to postanawiają złamać pieczęć i uwalniają przerażającą grozę, która zmieni życie Yuujiego…
Najnowszy komiks Mariusza Moroza przenosi nas do początków dwudziestego wieku w czasy najazdu bolszewickiego 1920 roku. Gdy w sierpniu na polach bitew pod Warszawą ważyły się losy wojny, na południowo-wschodnich kresach Rzeczypospolitej rozgrywała się nie mniej ważna batalia. 1 Armia Konna Siemiona Budionnego zagrażała młodemu państwu polskiemu, atakowała Lwów i Zamość. Oprócz wielu walk i potyczek, tam właśnie młodzi polscy ochotnicy stoczyli dramatyczny bój pod Zadwórzem , zwanymi Polskimi Termopilami i tam niemal dwa tygodnie później polscy ułani pod Komarowem, bohaterskimi szarżami powstrzymali czerwoną Konarmię w największej bitwie kawaleryjskiej XX wieku.
FINAŁ 3-tomowej serii komiksów MINECRAFT! Candace, Evan, Grace, Toby i Tyler kontynuują podróż po Nadświecie i napotykają tajemniczy uszkodzony portal. Po przeprowadzce do tajemniczego i cudownego zakątka Zaświatów, którego wcześniej nie widziały, grupa oczekuje pomocy od znawczyni Zaświatów - Grace. Jednak dzięki nowym wyzwaniom Grace zdaje sobie sprawę, że nie radzi sobie z presją ze strony zespołu! Znajdują się głęboko w bastionie i muszą stawić czoła najtrudniejszemu wyzwaniu bez swojego eksperta. Aby pokonać nieznane, potrzebne będą wszystkie siły zespołu! Dlaczego warto kupić: Trzeci oficjalny komiks przygodowy Minecraft! Historia ukazuje główne wartości: wsparcie, szczerą przyjaźń i fakt, że będąc zespołem, dużo łatwiej jest poradzić sobie z testem! Historia o wiernych przyjaciołach, którzy wspólnie przeszli przez trudności i odnieśli upragnione zwycięstwa. Komiks z naszej serii MINECRAFT świetnie nadaje się do samodzielnej lektury, a bohaterowie opowieści udowodnią, że nawet najtrudniejsze wyzwanie można łatwo pokonać, jeśli działa się razem! Interesujące fakty: Twórcy gier Markus Persson i Jens Bergensten zostali umieszczeni na liście 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w 2013 roku według magazynu Time. W 2016 roku Microsoft włączył grę Minecraft do programu badań nad sztuczną inteligencją. Gra okazała się doskonałym narzędziem do realizacji zadania i rzeczywiście jest wykorzystywana w niektórych placówkach edukacyjnych do nauczania uczniów - od tradycyjnych przedmiotów akademickich po sztuki piękne i poezję. W 2018 roku Minecraft osiągnął 91 milionów aktywnych graczy i ponownie został nominowany w kategorii ulubiona gra.
Wskocz do Overworld i dołącz do przygód łowców potworów w drugim tomie! Druga z trzech części niesamowitej historii Minecrafta. Łowcy potworów! Czeka na Ciebie kontynuacja przygód łowców potworów Kahiry i Oriona, a także ich przyjaciela Atrii i mentora Senana. PO uratowaniu NAUCZYCIELA z brzucha suszarki, łowcy bliźniaków Kahira i Orion wyruszają, aby rozwikłać tajemnicę klątwy, która przyciąga potwory do ich nowego przyjaciela. Zespół musi znaleźć czarodziejkę i byłego rywala Senana, który może zdjąć klątwę z Atrii. Ale wszystko nie jest takie, jakim się wydaje. Ogromna posiadłość i fontanna kotów zapierają dech w piersiach czarodziejce, ale jej lochy kryją tajemnicę - moborubki. Podczas spaceru po mieście bliźniacy swoimi działaniami wywołali prawdziwą apokalipsę zombie! Czy uda im się ocalić miasto i bezbronnych mieszkańców wioski?
Ognisty finał epickiej przygody z łowcą potworów w Minecraft! Czy naszym bohaterom uda się pokonać niebezpiecznego Suszarza? PO DOŚWIADCZENIU HORRORÓW ataku mieszkańców zombie, poszukiwacze przygód udają się do Forest Haven, rodzinnego miasta Atrii. Ale podróż nie jest łatwa, niebezpieczeństwa czyhają za każdym rogiem. Nasi bohaterowie zastanawiają się nad swoją przyszłością i odkrywają dalsze konsekwencje zniszczenia środka osuszającego w Wyższym Świecie. Wraz ze swoimi nowymi sojusznikami i magicznym arsenałem Senan, Cahira, Orion, Atria i Wilkie przygotowują się do zdecydowanej konfrontacji z Suszarką. Dlaczego warto kupić: Komiks wyraźnie pokazuje, że razem WSZYSTKO jest możliwe! Nawet pokonując ogromne potwory. Historia przygodowa, podczas czytania której chce się wstrzymać oddech, martwiąc się o bohaterów. Jest tu zarówno napięcie, jak i niezwykle zabawne epizody, dlatego nie sposób oderwać się od komiksu. (Ciekawość zwycięża.) Kristen Gudsnook trafnie oddaje emocje bohaterów, a jej ilustracje od razu chwytają za serce! Interesujące fakty: Twórcy gier Markus Persson i Jens Bergensten zostali umieszczeni na liście 100 najbardziej wpływowych osób na świecie w 2013 roku według magazynu Time. W 2016 roku Microsoft włączył grę Minecraft do programu badań nad sztuczną inteligencją. Gra okazała się doskonałym narzędziem do realizacji zadania i rzeczywiście jest wykorzystywana w niektórych placówkach edukacyjnych do nauczania uczniów - od tradycyjnych przedmiotów akademickich po sztuki piękne i poezję. W 2018 roku Minecraft osiągnął 91 milionów aktywnych graczy i ponownie został nominowany w kategorii ulubiona gra.
Shoyo Hinata jest zafascynowany siatkówką, choć jego niski wzrost nie wróży mu zawrotnej kariery. Gdy w gimnazjum z trudem zdołał zebrać drużynę i wyjechać z nią na prawdziwe zawody, ta już w pierwszym meczu została rozgromiona przez faworytów turnieju. Wśród jego przeciwników znalazł się Król Boiska, genialny Tobio Kageyama, który nie omieszkał powiedzieć Shoyo kilku ostrych słów. Od tego czasu chłopak marzy o rewanżu i z tą myślą zgłasza się do klubu siatkarskiego liceum Karasuno. Ku jego rozpaczy do tej samej drużyny pragnie wstąpić również Tobio!
Dotychczas spokojną wioską wstrząsają dramatyczne wydarzenia – ktoś lub coś w makabryczny sposób zabija zwierzęta gospodarskie. Do rozwiązania sprawy zostaje wezwany z Tokio ekscentryczny detektyw nazwiskiem Inugami, który specjalizuje się w dochodzeniach z udziałem kemono – tajemniczych istot, które do złudzenia potrafią udawać ludzi. Na miejscu mężczyzna spotyka dziwnego chłopca, od którego stronią miejscowi. Detektyw szybko orientuje się, że ma do czynienia z kimś niezwykłym, ale czy to możliwe, aby to właśnie ten niepozorny chłopak stał za napaściami? A może skrywa on o wiele mroczniejszy sekret? Oto początek opowieści o nietypowym biurze detektywistycznym specjalizującym się w rozwiązywaniu nadnaturalnych tajemnic. Biurze, którego członkom również daleko jest do normalności…
Goro jest młodym lekarzem z małego miasteczka. Pewnego dnia do szpitala, w którym pracuje, zgłasza się nastoletnia dziewczyna w ciąży. Mężczyzna szybko rozpoznaje Ai Hoshino, wschodzącą gwiazdę sceny muzycznej, a zarazem swoją ulubioną idolkę. Zdając sobie sprawę, że w show-biznesie nie ma miejsca na sentymenty, obiecuje zachować jej sekret w tajemnicy. Niestety wkrótce dochodzi do straszliwego zdarzenia, które zapoczątkuje łańcuch zaskakujących zdarzeń…
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Przewodniczący samorządu Miyuki Shirogane i wiceprzewodnicząca Kaguya Shinomiya to prawdziwi idole w renomowanej szkole dla elit. Wybitni w każdej dziedzinie, opanowani i piękni, dzielą wstydliwy sekret. Są w sobie zakochani. Nie mogą jednak przyznać się do swoich uczuć, bo w ich rozumieniu... miłość jest dla słabych! Bycie w związku to nieustanna walka, którą przegrywa ten, kto pierwszy się odsłoni. W tym starciu Kaguya i Miyuki nie będą przebierać w środkach, aby osiągnąć swój cel i zmusić przeciwnika do wyznania! Misternie tkane strategie, skomplikowane do granic absurdu intrygi i zakrojone na szeroką skalę manipulacje - wszystkie chwyty dozwolone! W końcu MIŁOŚĆ TO WOJNA!
Sora to szesnastoletni, uzdolniony artystycznie licealista, który skrycie podkochuje się w swoim koledze z klasy. Jednak sama myśl, że miałby się do tego przyznać, zupełnie go przeraża, a związany z tym strach rzutuje na całe jego życie. Pewnego dnia nastolatek poznaje pana Amamiyę, właściciela pobliskiej kawiarni, który... otwarcie przyznaje się do bycia gejem. Gdy mężczyzna dowiaduje się o zdolnościach Sory, proponuje, aby ten namalował na ścianie jego kawiarenki mural. Czy nowa znajomość sprawi, że chłopak znajdzie w sobie siłę, żeby zawalczyć o swoją miłość?
Jeśli może być coś bardziej frustrującego od nudnej pracy biurowej, to chyba tylko upierdliwy szef, który skrupulatnie pilnuje, żeby była wykonywana na czas. Dla Hashimoto jedyną ucieczką od tej szarej rzeczywistości jest jego ulubiona gra online i poznany w niej kumpel od serca. Tylko jemu mężczyzna może pożalić się na demonicznego zwierzchnika, który jest zdecydowanie zbyt przystojny i doskonały, żeby dodatkowo dzierżyć tyle władzy. A co jeśli okaże się, że ten diabeł wcielony i najlepszy kumpel z sieci to... ta sama osoba?!?
Mirko zmienia się w demona. Południca ma szansę ponownie stać się człowiekiem. Czy chłopiec ocali swoje człowieczeństwo? Czy demonica odzyska swoje? Przez przypadek młody Mirko zostaje przeklęty i zaczyna przekształcać się w nieludzką istotę. Odtrącony przez rodzinę, spotyka Sławę, południcę, i przez przypadek wzbudza w niej pragnienie ponownego stania się człowiekiem. I tak zaczyna się ta historia... Czy Mirko okiełzna swoje rosnące magiczne zdolności, zanim go pochłoną? Czy Sława nauczy się, jak ponownie stać się człowiekiem? Czy będą w stanie pomóc sobie nawzajem? Będzie to trudne, ponieważ żadne z nich nie wie, że ich proste cele zakłócą naturalny porządek świata i doprowadzą do kłopotów... Sława to opowieść utkana z wielu różnych elementów słowiańskich. Każdy z rozdziałów przybliża nową postać lub koncept, a motywy i tradycje przedstawione w komiksie, to podróż w krainę przebogatej słowiańskiej mitologii.
Ten gatunek istniał na długo zanim nazwano go Marsupilami. Prawdziwe wyzwanie dla zoologów: zwierzę obdarzone niezwykle długim ogonem, posiadające również niesamowitą siłę, żywą inteligencję, dar empatii i nieposkromiony apetyt! Zakończenie fascynującej opowieści, rozpoczętej rok temu.
Niezwykłe odkrycie historyczne pozwala nam zagłębić się w dawnych manuskryptach, dzięki którym poznajemy epicki i niesamowity świat króla Artura, ukazujący niezwykłe przygody Sivara, najbardziej tajemniczego RYCERZA OKRGŁEGO STOŁU.
W piątej części Heartstoppera towarzyszymy Nickowi i Charliemu w chwilach przełomowych – przed nimi pierwsze doświadczenia seksualne i pierwsze dorosłe decyzje. Nieubłaganie zbliża się koniec szkoły i Nick musi podjąć decyzję o tym, dokąd pojedzie na studia. Czy wybierze uczelnię blisko domu, żeby nie opuszczać mamy i ukochanego chłopaka, czy może zdecyduje się podążyć za własnym pragnieniem? Podczas gdy on zastanawia się, kim właściwie jest, Charlie pracuje nad relacją z matką i nad sobą samym.
We Francji w XVII wieku, za panowania młodego króla Ludwika XIII, szaleje zamaskowany wojownik zwany Czerwona Maska, któremu towarzyszy wierny krogulec. Kierowany najlepszymi intencjami okrada bogatych, aby zaspokoić potrzeby najbiedniejszych, czynić sprawiedliwość i naprawiać krzywdy. Wraz ze wściekłością szlachty jego popularność szybko rozprzestrzenia się wśród biedoty. Kto kryje się za maską i dlaczego? "Czerwona Maska" zadebiutowała w 1978 roku i dała początek całemu uniwersum, na które składa się kilka cykli i kilkadziesiąt albumów. W Polsce znana jest seria "7 żywotów Krogulca", stanowiąca uzupełnienie i kontynuację pierwotnej serii. Lekkość opowieści Cothiasa, wierna gatunkowi płaszcza i szpady, zachwycające sceny pojedynków Juillarda, to doskonały początek, by zapoznać się z burzliwym życiem Ariane de Troil i Germaina Grandpina.
Humor czarny jak sadza. Każdy z nas miewa czarne myśli. Wojna za naszą granicą, inflacja, drożyzna, apokaliptyczne proroctwa, wreszcie jesień, a wraz z nią sezonowa depresja. Czas poprawić nastrój dobrym komiksem. Wisielczy i czarny humor mierzący się z ludzką głupotą. Jest zabawnie, mrocznie, szokująco, okrutnie przenikliwie i kąśliwie. Samobójstwa, egzekucje, lekkomyślność, katastrofy ekologiczne i wypadki na polowaniach to tylko niektóre z tematów zbioru. Rysunek podąża za mrocznym klimatem. Wszystko w czerni i bieli, ale z większą ilością czerni niczym negatyw. "Czarne myśli" to zbiór komiksów narysowanych przez Andr Franquina, mocno kontrastujących z innymi pracami artysty, takimi jak "Gaston", "Sprycjan i Fantazjusz" czy "Marsupilami". Jednostronicowe historie ukazywały się w latach 1977-1983. Franquin otrzymał pełną wolność twórczą przy ich tworzeniu, często odreagowując swe lęki i chandrę.
Sponsorami niniejszej antologii są literki P oraz R. Powodów ku temu jest wiele. Pierwsze i słuszne skojarzenie - Pik i Robi. Kto się tego nie domyślił - ręka w górę! Ale jest i inna niezwykle istotna przyczyna. Otóż - co jest trudniejsze do wydedukowania - autorzy albumu noszą imiona... Piotr i Robert. Ten pierwszy robi za scenarzystę, publicystę, odwiecznego organizatora Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier oraz współtwórcę łódzkiego Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej. Drugi zaś jest rysownikiem komiksów, ilustratorem i scenarzystą z dziesiątkami wydanych książek na koncie (m.in. cykl "Książka pod tytułem") oraz autorem niesamowitych warsztatów twórczych. Wspólnie opublikowali dwa tomy "Zrób sobie komiks" oraz stworzyli serię "Pik i Robi". A czy Pik i Robi to alter ego Piotra i Roberta? - zapytacie. A my odpowiem nieładnie pytaniem - a jak myślicie? "Awanturki profesorków" (o rety! - drugie słowo w tytule zaczyna się na P!) to ponad setka dłuższych i króciutkich komiksów powstałych miedzy 2007 a 2023 rokiem. Doskonale widać w nich szesnastoletnią ewolucję tekstów i rysunku - jednym słowem Progres. Zgodnie z założeniami sponsoringu znajdziecie u Pika i Robiego: Przygodę, Rozrywkę, Radość, Podróże, czasem Rechot oraz trochę nieinwazyjnej acz interesującej edukacji (zadanie - znajdźcie dobry synonim na P lub R do słowa "edukacja", powodzenia!). Jednak najważniejsze P jakie mamy na myśli to Przyjaźń. Ponad trzydziestoletnia, nieustająca, wielce kreatywna znajomość autorów, którzy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa!
Z pozoru spokojne, idyllicznie położone Saint-Elme kryje mroczne sekrety. Przekonuje się o tym detektyw Franck Sangar, który realizując z pozoru proste zlecenie, zupełnie nieświadomie wywołuje lawinę nieoczekiwanych zdarzeń. Tak o pierwszym tomie Saint-Elme pisal Tomasz Bagiński: "Eksploracja szemranego podbrzusza małego miasteczka. Śmiech, absurd i ironia mieszają się z krwią, narkotykami i mrokiem w sposób niejednoznaczny i ludzki. Dobrze napisane, znakomicie wyreżyserowane, z dużą dbałością o postaci. Chce się czytać dalej".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?