Chcecie spróbować branczu z kimanów? Marzycie o tym, żeby posmyrać smyrgońca i zmierzyć się z kosmicznymi piratami? A może śni Wam się kamień z bitą śmietaną z Cukierni na Końcu Drogi Mlecznej?
Kolejny komiks z serii o Berecie i Kapocie zabiera nas w zwariowaną międzyplanetarną podróż. Nasi znajomi złodziejaszkowie tym razem kradną... rakietę kosmiczną i z zawrotną prędkością przemierzają Drogę Mleczną.
W towarzystwie wiernego Czuj Czuja 75 Bety odwiedzają odległe planety i poznają przedziwne zwyczaje ich mieszkańców. Na szczęście inspektor Anton czuwa i po pokonaniu 70 tysięcy lat świetlnych niesforne prosiaki trafiają prosto do... ziemskiego więzienia.
Wydanie książki zostało współfinansowane w ramach programu Unii Europejskiej „Kreatywna Europa”.
* Bez cukru i dodatków (z wyjątkiem pączka)
* Odpowiednia dla czytelników o wzroście od 98 cm do 220 cm
Niezłomna siła i odwaga Marii Skłodowskiej-Curie - kobiety, która za nic miała ograniczenia nauki i społeczeństwa - znajdują wyraziste odzwierciedlenie w tej urzekającej oprawie graficznej. Komiks przeplata wydarzenia historyczne z życiem prywatnym naukowczyni, przybliża ducha jednej z najważniejszych postaci w dziejach nauki. Przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom historii i nauki, ale też każdemu, kto pragnie odnaleźć natchnienie w opowieści o niezwykłej wytrwałości.
Gdy pod spokojną powierzchnią czają się cienie...Przymierze Klanu Rzeki i Klanu Cienia znacząco wpłynęło na życie Pierzastego Ogona. Pod okrutnymi rządami Tygrysiej Gwiazdy młoda kotka wraz z bratem została skazana na śmierć i gdyby nie odwaga ich mentora, teraz kroczyliby z Klanem Gwiazdy. Jednak gdy wojownik poświęcał się dla uczniów, jego pobratymcy tylko przyglądali się dramatycznym wydarzeniom. Teraz kiedy tyrania Tygrysiej Gwiazdy jest już przeszłością, Klan Rzeki ponownie zjednoczył się i żyje w harmonii. Choć niebezpieczeństwo przeminęło, Pierzasty Ogon nadal nie potrafi wybaczyć zdrady pobratymcom. Wszystko się zmienia, gdy Klan Rzeki daje schronienie samotnej kotce z młodymi. Czy nowa przyjaźń pomoże uwolnić się od cieni przeszłości?
W czasie szalejącej burzy w wiosce Galów zjawia się przedziwny wędrowiec. Nazywa się Gaduliks i jest wróżbitą. Poproszony o przepowiednię, ujawnia, że po burzy nastanie piękna pogoda, a Galowie wkrótce się pokłócą! Obie wróżby spełniają się błyskawicznie! Na nic zdają się argumenty Asteriksa, który próbuje przywołać współmieszkańców do rozsądku i przekonać ich, że wróżbita to zwykły oszust. Rozbudzona w Galach chęć poznania wyroków losu wywołuje całą serię zabawnych zdarzeń. Gaduliks wygodnie urządza się na pobliskiej leśnej polanie (by swoją obecnością w wiosce nie drażnić Asteriksa i Obeliksa). Codziennie - w tajemnicy jedni przed drugimi - odwiedzają go mieszkańcy wioski. Każdy wraca jak zaczarowany, a kiedy sam Obeliks robi się dziwnie rozmarzony, Asteriks rusza do lasu, by sprawdzić, co tam się dzieje
Przy okazji zakupów w stolicy Galii Lutecji Asparanoiks i jego małżonka Dobromina składają wizytę krewnym - Homeopatiksowi i Galantynie. Wódz osady niezwyciężonych Galów nie przepada za swoim szwagrem, człowiekiem zamożnym i światowym. Podczas wytwornej, lecz suto zakrapianej, kolacji między gospodarzem i gościem wywiązuje się zawzięta dyskusja na temat życiowych priorytetów. Asparanoiks uważa, że nie sukces i pieniądze decydują o szczęściu w życiu, lecz sława! By przekonać Homeopatiksa, że nie ma wśród Galów dzielniejszych ludzi niż mieszkańcy jego wioski, wódz obiecuje, że wkrótce zaprosi szwagra do siebie i ugości go potrawką przyprawioną liśćmi laurowymi z wieńca Juliusza Cezara! Asteriks i Obeliks, na których spada to karkołomne zadanie, wyruszają zatem do Rzymu, aby zdobyć tytułowe laury Cezara.
Przez pewną galijską wioskę, podobną do osady Asteriksa, przebiega głęboki rów. Wykopali go sami mieszkańcy, by raz na zawsze odciąć się od sąsiadów z drugiej strony... Dwaj wodzowie wzajemnie się obrażają, czym skutecznie podsycają konflikt, aż do momentu, kiedy doradca jednego z nich, Paskudniks, wpada na pomysł, by sprowadzić Rzymian i przejąć pełną władzę. Na szczęście dzięki córce wodza, Fanzynie, i synowi drugiego wodza - Komiksowi - wieści docierają do Asparanoiksa, który postanawia nie dopuścić do tego, by Rzymianie dyktowali warunki Galijczykom. Do podzielonej wioski docierają Asteriks, Obeliks i druid Panoramiks, by wspomóc rodaków w potrzebie. Niestety, za późno - Rzymianie, którym zdrajca Paskudniks obiecał galijskich niewolników, szykują się do zajęcia części osady...
Galijskie początki to zbiór krótkich historii o galijskich wojownikach, które na przestrzeni wielu lat ukazywały się zarówno we Francji, jak i w Ameryce. Każda opowieść poprzedzona została wstępem wyjaśniającym kiedy, z jakiej okazji i dla kogo została narysowana. W tym jednym tomie mamy okazję zaobserwować, jak na przestrzeni lat zmieniała się kreska Uderzo oraz sposób prowadzenia scenariusza przez Goscinnego. Niezależnie jednak od tego, czy mamy do czynienia z historiami starszymi, czy nowszymi, każda z nich jest stworzona na najwyższym komiksowym poziomie. Prawdziwy rarytas dla miłośników Asteriksa!
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta!Witajcie ponownie w EverRealm - w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji.Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować.Scenariusz wyszedł spod pióra Sf R. Monster ("Eth's Skin"), a rysunki przygotowała Sarah Graley ("Glitch", "Donut the Destroyer").
Cała kraina Argaaru cierpi pod rządami straszliwego Księcia Mgieł. Tylko miecz z lodu może cokolwiek zdziałać przeciwko jego tyranii. Mickey i Goofy zupełnie nieświadomi swoich mocy, trafiają do Argaaru. Spontanicznie Goofy staje się bohaterem i tak zaczyna się bajeczna przygoda między iluzją a rzeczywistością, z masą wesołych momentów! Ponad 430 stron prawdziwej magii i miecza!
Akira pracuje w korporacji, która za nic ma kodeks pracy czy prawa człowieka. Notoryczne zarywanie nocek, wyścig szczurów, fikcyjne urlopy – po trzech latach fizycznej i psychicznej harówki mężczyzna marzy już tylko o tym, żeby w jego biuro uderzył meteoryt. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia – Akira zdaje sobie sprawę, że jego miasto opanowały zombie! Świat pogrążył się w chaosie, widmo śmierci czyha za każdym rogiem, a to oznacza tylko jedno... Nie musi już więcej chodzić do pracy! Uradowany swoją wolnością rozpoczyna nowe życie, starając się skreślić jak najwięcej punktów z listy rzeczy do zrobienia, zanim sam zmieni się w zombie!
Księżniczka Yona, córka władcy państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Soo-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Soo-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Son Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę?
Tom 6. bestsellerowej serii o Dogmanie twórcy Kapitana Majtasa.
Dogman to #1 na listach bestsellerów New York Timesa wśród książek dla dzieci.
Robota dla robota... i kota, bo Dogmanowi jakiś prosiak podłożył świnię! Czy winni tego nadużycia uciekną się do użycia spreju życia? Tylko Super-Kumple mogą ocalić świat!
Brian K. Vaughan (autor bestsellerowej SAGI) oraz Cliff Chiang (legendarny rysownik WONDER WOMAN) wspierani przez cenionego kolorystę Matta Wilsona i nowatorskiego liternika Jareda K. Fletchera powracają w trzecim tomie PAPER GIRLS kontynuacji zakrzywiającej czasoprzestrzeń i rozsadzającej umysły serii.Roznosicielki gazet, Erin, Mac i Tiffany w końcu odnajdują się z zaginioną od dawna KJ. W zamierzchłej przeszłości, do której trafiły, odkryją źródło tajemniczych podróży w czasie i zrobią wszystko, by wrócić do domu.To krwawa opowieść o przemocy, ale i macierzyństwie oglądana oczami czterech niepokornych dwunastolatek, przeniesionych z szalonego roku 1988.
Brian K. Vaughan (autor bestsellerowej SAGI) oraz Cliff Chiang (legendarny rysownik WONDER WOMAN) wspierani przez cenionego kolorystę Matta Wilsona i nowatorskiego liternika Jareda K. Fletchera powracają w naładowanym akcją czwartym tomie PAPER GIRLS.To największa i najdziwniejsza jak dotąd przygoda dziewczyn. Tiffany i jej przyjaciółki Erin, Mac i KJ zostają wystrzelone z czasów prehistorycznych do roku 2000, gdzie w końcu dowiedzą się choć trochę o tym, co się, do diabła, dzieje.W tej wstrząsającej wersji naszej przeszłości Y2K jest nawet więszym kataklizmem, niż przewidzieli eksperci, a jedyną osobą, która może ocalić przyszłość, jest 12-letnia dziewczyna z roku 1988.
Nowa wojna pomiędzy ludźmi i Arkanijczykami wisi na włosku. Rozdarcie niebios ukazało przerażające możliwości od dawna uwięzionych Monstrów. A w sercu tego wszystkiego tkwi Maika Półwilk. Dziewczyna jest bliższa niż kiedykolwiek odkrycia odpowiedzi, których od dawna szuka - lecz odpowiedzi te mają wysoką cenę. Podczas gdy jej przyjaciele isprzymierzeńcy zaczynają ujawniać od dawna skrywane sekrety, a sojusze się zmieniają, ona sama znajdzie się na łasce Lorda Doktora, charyzmatycznego demagoga, którego powiązania z Maika i Zinnem okażą się mocniejsze niż ktokolwiek sądził.
Ta seria niezmiennie prezentuje najwyższy poziom. Czytelnicy i krytycy (deszcz nagród i wyróżnień) są co do tego zgodni. Mroczne, wielowątkowe steampunkowe fantasy i ilustracje, obok których nie da się przejść obojętnie.NAGRODY5 x Nagroda Eisnera3 x nagroda Hugo2 x British Fantasy AwardNagroda HarveyaNOMINACJE5 x Nagroda EisneraBritish Fantasy Award
Tom 5. przygód policjanta z głową psa autora bestsellerowej serii o Kapitanie Majtasie! Czas, by DogMan obnażył kły! W mieście lęgną się i zaczynają kicać pasożyty, jakich świat nie widział, a na swoje usługi mają straszliwego proto-bronto-robota.
Od czasu zabicia Martwiarza, mroczna fama ciągnie się za Różą i jej drużyną łowców nagród. Pogłoski o tym, jak to mieczem potrafią przebić serce każdego, kto im się sprzeciwi nie ułatwiają zarabiania na życie. Do tego dochodzą takie problemy jak klątwa, kajdany, waśnie między przyjaciółmi, żądza zemsty i przyszłość rysująca się w najczarniejszych barwach. Jak tu nie stracić rycerskiego ducha? A wszystko to w kolejnym rozdziale nowej wersji przygód Śpiącej Królewny, która obudziła się w świecie mroczniejszym od najczarniejszych koszmarów. Róża jest błyskotliwa. Zabawna i obrazoburcza. Jest jednocześnie klasyczną fantasy i postmodernistyczną zabawą w opowiadanie na nowo znanych historii w zaskakujących konwencjach.
Droga do ostatniej, rozdzierająco smutnej walki Michelangelo była wyjątkowo długa i niebezpieczna. Co się z nim działo przez te wszystkie lata, w których jedynymi drogowskazami były żądza zemsty i dziennik Mistrza Splintera? Jakie bitwy wówczas stoczył? Jakie trudne lekcje musiał sobie przyswoić? Ostatni Ronin - Nieznane lata to z jednej strony nowe sekrety z przeszłości Żółwi, z drugiej - rozgrywający się współcześnie wątek, w którym nowy mistrzem, Casey Marie Jones, przygotowuje młode słodkowodne żółwiki do objęcia roli nowego pokolenia Zmutowanych Nastoletnich Żółwi Ninja. Prequel i bezpośrednia kontynuacja Ostatniego Ronina - największego komiksowego hitu ostatnich lat. Zobaczcie co Kevin Eastman i Tim Waltz przygotowali dla was tym razem.
Sytuacja wydaje się beznadziejna - Darak i Solila uciekają przez Północne Pustkowia, wrogowie depczą im po piętach. Lecz oto pojawia się nadzieja w postaci ulubieńca wszystkich fanów Transformerów - Autobota Springera! Jeden z najlepszych współczesnych scenarzystów, Robert Kirkman (Żywe trupy, Oblivion Song, Invincible) i niesamowicie uzdolniony rysownik Lorenzo de Felici (Kroma, Oblivion Song) w kontynuacji znakomicie przyjętej serii eksplorującej najbardziej zadziwiające zakątki Energon Universe.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?