Largo Winch ze zdumieniem dowiaduje się, że jedna ze spółek zależnych zatrudnia dzieci w kopalni cyny w Indonezji. Odkrycie zachęca miliardera do skierowania Koncernu W ku bardziej etycznej i ekologicznej gospodarce, ku przemysłowi kosmicznemu. Świat ekonomii się zmienia. Miliarder poznaje Jaroda i Demetrię Manskindów, młodych i błyskotliwych przedsiębiorców, którzy kpią z niego w mediach. Spotkanie z nimi to preludium do poważnych problemów, w tym lotu kosmicznego. A w cieniu działają zabójcy o nieznanych motywacjach. Świat Largo Wincha to nie tylko wielka finansjera, intrygi i podejrzane interesy na granicy prawa w zaciszu gabinetów, ale również pościgi na lądzie i wodzie, strzelaniny, spiski, organizacje przestępcze, egzotyczne krajobrazy, luksusowe apartamenty oraz piękne kobiety i szarmanccy mężczyźni, nie do końca wzbudzający zaufanie. Za historię odpowiada tandem: Philippe Francq, którego kunszt graficzny zapiera dech w piersiach bardziej niż kiedykolwiek oraz ric Giacometti, który genialnie podjął wyzwanie, przejmując pisanie scenariusza. Niniejszy tom zawiera albumy 23 i 24 serii: "Granica nocy" oraz "Złoty centyl" tworzące jedną zamkniętą opowieść. Na podstawie komiksu stworzono grę komputerową, nakręcono serial telewizyjny oraz dwa filmy kinowe. Postać Largo Wincha stworzył Jeana Van Hamme, twórca "Thorgala".
Włóczęga Fitzy, który ratuje młodego Patricka, zamierza odprowadzić sierotę do Fort James, z nadzieją, że zajmą się nim stacjonujący tam żołnierze. Podążając za nimi, poznajemy nowych bohaterów: Jelenę, przyjaciółkę Fitzy’ego, jej syna Percy’ego oraz trupę cyrkową Jonasa. W drugim tomie znajdujemy też wyjaśnienia kolejnych tajemnic; zarówno dotyczących przyszłego Zagora i jego „mocy”, jak i mroczej przeszłości włóczęgi czy jego przyjaciółki. Ale żeby nie zdradzić zbyt dużo, pozostaje nam tylko zaprosić Was do przeczytania drugiej części przygód Patricka Wildinga.
Spójrz na Biblię w całkowicie nowy sposób!Stworzona przez najznakomitszych artystów pracujących dla DC Comics i Marvel! Ta komiksowa wersja Biblii jest wizualnie zachwycającą podróżą po Piśmie Świętym, przyciągającą błyskotliwą, dramatyczną, porywającą grafiką. To pełne życia i artystycznego polotu spojrzenie na Stworzenie, historię Izraela, życie Jezusa i dzieje pierwotnego Kościoła. Fascynujące biblijne opowieści od Księgi Rodzaju po Apokalipsę. Odpowiednio zaadaptowany tekst Pisma Świętego oraz dialogi, wraz z podanymi na każdej stronie odnośnikami do wersetów biblijnych, ułatwiającymi czytelnikom śledzenie tekstu Pisma Świętego. Dokładne umiejscowienie historyczne przedstawianych wydarzeń. Dodatkowa część wprowadzająca czytelnika w rzeczywistość historyczną Ziemi Świętej w czasach Jezusa.Porywające przedstawianie historii biblijnej, które z pewnością zafascynuje nie tylko młodych ludzi w epoce kultury obrazu.Biblia to Boża historia. Ale to także historia ludzkości, jej dokonań i czynów - dobrych i złych. Biblia to niesamowita, niezwykle ważna księga, ponieważ pokazuje nam, kim jest Bóg i jakimi istotami - i w jakim celu - zostaliśmy przez Niego stworzeni. Dzięki Biblii poznajemy prawdziwą historię Bożych dzieł i plan Boga dla całego świata - na czas obecny i na przyszłość.Ta komiksowa adaptacja Biblii ukazuje prawdziwe i rzeczywiste Słowo Boże w takiej właśnie artystycznej formie. U dołu każdej strony znajdują się odniesienia do konkretnych fragmentów Pisma Świętego, a cała opowieść, przedstawione wydarzenia i dialogi podążają ściśle za tekstem Biblii.Ta adaptacja przedstawia wszystkie najważniejsze tematy i wątki Biblii. Historia rozpoczyna się stworzeniem wszechświata przez Boga, który powołuje wszystko do istnienia. Następnie podąża śladami potomków Adama i Ewy, starających się naprawić zerwaną relację ze Stwórcą. Bóg powołuje Abrahama i jego ród, aby stał się narodem, przez którego pośrednictwo Bóg dokona dzieła zbawienia całego świata. Historia Mojżesza ukazuje ten naród w jego wędrówce do ziemi obiecanej ich przodkom. Wtedy też Bóg objawia i nadaje narodowi wybranemu Prawo, ukazując, jak Jego lud ma żyć, aby zachować przymierze z Nim.
Boża historia od Początku po Wieczność Dzieło wybitnych autorów tworzących dla Marvel i DC Comics! Stworzona przez najznakomitszych artystów pracujących dla DC Comics i Marvel, ta komiksowa wersja Biblii jest wizualnie zachwycającą podróżą po Piśmie Świętym, przyciągającą błyskotliwą, dramatyczną, porywającą grafiką. To pełne życia i artystycznego polotu spojrzenie na Stworzenie, historię Izraela, życie Jezusa i dzieje pierwotnego Kościoła. Ta komiksowa adaptacja Biblii ukazuje prawdziwe i rzeczywiste Słowo Boże w niezwykle atrakcyjnej formie artystycznej. U dołu każdej strony znajdują się odniesienia do konkretnych fragmentów Pisma Świętego, a cała opowieść, przedstawione wydarzenia i dialogi podążają ściśle za tekstem Biblii. „Biblia. Boża historia od Początku po Wieczność” jest całkowicie nowym, oryginalnym arcydziełem amerykańskich ilustratorów. Jest to zupełnie NOWA BIBLIA W KOMIKSIE, po raz pierwszy dostępna po polsku. NIE JEST wznowieniem ani kontynuacją jakiegokolwiek komiksowego wydania Biblii, dostępnego wcześniej na polskim rynku wydawniczym! Cechy Bibli w komiksie: ? Zgodna z Nauką Kościoła - posiada Imprimatur ? Zawiera fascynujące biblijne opowieści od Księgi Rodzaju po Apokalipsę ? Posiada odpowiednio zaadaptowany tekst Pisma Świętego oraz dialogi, wraz z podanymi na każdej stronie odnośnikami do wersetów biblijnych, ułatwiającymi czytelnikom śledzenie tekstu Pisma Świętego ? Dokładne umiejscowienie historyczne przedstawianych wydarzeń ? Dodatkowa część wprowadzająca czytelnika w rzeczywistość historyczną Ziemi Świętej w czasach Jezusa ? 832 strony ? Poręczny format: 17x26 cm ? Twarda oprawa
Po bitwie o Arrakin zbrojmistrz rodu Atrydów, Gurney Halleck, chroni się u przemytników przyprawy, przysięgając Harkonnenom zemstę. Aby wdrożyć plan w życie, Gurney podejmuje walkę nie tylko z wrogim rodem, ale i z samą Gildią Kosmiczną! Opowieść zarówno dla fanów książkowego cyklu, jak i niedawnego hitu filmowego.
Kto pociąga za sznurki historii?Trzecia część błyskotliwej i zabawnej graficznej serii czerpiącej idee oraz pomysły z przetłumaczonego na 60 języków i sprzedanego w nakładzie 25 milionów egzemplarzy światowego bestsellera Sapiens. Od zwierząt do bogów. W najnowszym tomie Yuval Noah Harari proponuje powrót do zamierzchłych czasów, w których giganci historii zmierzą się w pojedynku o to, kto odegrał najważniejszą rolę w dziejach świata.Kim był Nieboskłon i czy naprawdę istniał?Na czym polega światopogląd animistyczny?Czym jest boski magnes?Epickie i pięknie ilustrowane dzieło - efekt współpracy Yuvala Noaha Harariego, belgijskiego ilustratora Davida Vandermeulena oraz francuskiego twórcy komiksowego Daniela Casanave'a - przykuje uwagę również tych, którzy na co dzień nie zajmują się nauką czy historią.Pasjonująca intelektualna rozrywka dla młodszych i starszych.
Po heroicznym stawieniu oporu napastnikom, nasze pięć ladies ma przekichane. Ranne, nieuzbrojone i bez wsparcia, są poszukiwane przez łowców nagród z całego zachodu. Tym razem to pewne: nie mają żadnych szans się z tego wykaraskać.
Pozbawiona ostatniego sprzymierzeńca i ścigana przez bezwzględną agentkę Zakonu świętego Jerzego, Erica Slaughter zostaje zupełnie sama. Nie ma najmniejszych szans. Czy uda jej się w pojedynkę pokonać przerażającego nowego potwora nękającego miasteczko Udręka w Nowym Meksyku, czy też jej historia dobiega już kresu?Erica Slaughter mierzy się z najgroźniejszym jak do tej pory wyzwaniem w kolejnej odsłonie wielokrotnie nagradzanej Eisner Award serii autorstwa odpowiedzialnego za scenariusz Jamesa Tyniona IV (Departament Prawdy), rysownika Werthera Dell'Edery (Razorblades), kolorysty Miquela Muerto (Dead Boy Detectives) oraz twórcy liternictwa AndWorld Design (The Many Deaths of Laila Starr).Tom zawiera zeszyty Coś zabija dzieciaki #26-30.Seria trzykrotnie wyróżniona nagrodą Eisnera w kategoriach: najlepsza seria i najlepszy scenarzysta. Nominowana również do Nagrody Harvey'a.
Jest Wigilia Bożego Narodzenia i wszyscy królowie zbierają się przy Excaliburze, każdy zdeterminowany, żeby zostać prawdziwym władcą. Narasta chaos!A jeśli nikt nie ma dość siły, żeby wyciągnąć miecz? Czy po tylu konfliktach w końcu zapanuje pokój, czy też tron obejmie ktoś niespodziewany? Zaczynają się rytuały, wybuchy i bitwy, podczas gdy na Mary, Rose, Bridgette, Merlina i resztę czeka ostateczny los!Niezrównani Kieron Gillen (The Wicked + The Divine) i Dan Mora (Klaus) przedstawiają długo wyczekiwany finał swojej nominowanej do nagrody Hugo współczesnej mistycznej opowieści opartej na legendach arturiańskich!Album zawiera zeszyty serii "Once & Future" #25-30.Album zawiera zeszyty serii "Once & Future" #19-24.
Zanim 28 marca 2024 roku obejrzymy długo oczekiwaną premierę Godzilla i Kong: Nowe imperium, poznajmy wspaniałe komiksy z Godzillą w roli głównej!Jedyna seria komiksów o Godzilli już w Polsce!Popularność Godzilli trwa od 70 lat. A w ostatnim czasie osiąga prawdziwe apogeum. Staje się inspiracją kolejnych filmów i seriali: całego MonsterVerse, uniwersum stworzonego przez Legendary Entertainment i Warner Bros, wypełnionego przez znane i nowe potwory!Wielki hit filmowy z 2021 roku Godzilla kontra Kong (36. film z Godzillą!) możemy oglądać m.in. na Canal +, Amazon Prime Video oraz Apple TV, a na Apple TV również serial inspirowany Godzillą - Monarch: Dziedzictwo potworów!GODZILLA, WROGOWIE I SOJUSZNICY - STARCIE POTWORÓW UWIELBIANYCH PRZEZ FANÓW!Gigantyczne potwory atakują miasta na całym świecie. Czy zostały do tego sprowokowane przez połączone siły obcych i ich podwodnych sojuszników, czy użyte w złowieszczym planie kompleksu militarno-wojskowego? Pojawienie się tajemniczego robota doprowadza do starcia monstrualnych bestii!Duet o nieposkromionej wyobraźni - Chris Mowry i Matt Frank - prezentuje Godzillę i jego wrogów jak nigdy dotąd; wiele potworów po raz pierwszy pojawia się w komiksie! Ten tom - stworzony ze specjalnym udziałem Jeffa Zornowa - obejmuje zeszyty 5-8 serii.To prawdziwy rarytas dla każdego fana Godzilli i całego świata MonsterVerse.
W centurii wszyscy znają Meloniusza Brytanika zwanego Piktem. To istna bestia, maszyna do zabijania, żywy okaz barbarzyństwa, z jakim rzymskie legiony przybyły walczyć na tereny dzisiejszej Szkocji. Teraz przetrwanie kilku niedobitków z niezwykle krwawej bitwy zależy od dobrej woli tego, którego zawsze trzymano na dystans. I tylko Jowisz wie, co dzieje się w głowie Pikta
Arturiańskie mity w zupełnie nowej odsłonie!
Gdy potwory z piekła rodem atakują królestwo Pendragon, dzielny król z pomocą magicznego miecza ratuje świat przed złymi mocami. Jednak lata mijają, a królestwo podupada podobnie jak jego władca, upojony swoim wielkim sukcesem i trunkami, których nie odstawia nawet na chwilę.
Magiczny miecz od dawna się nudzi i marzy o kolejnych wspaniałych bitwach, a młoda królewna nie może już patrzeć na staczającego się ojca. Szczególnie, że ten zamierza ją wydać za mąż za natrętnego barona.
By uciec przed swym losem, Ysabelle wyrusza w podróż. Chce żyć po swojemu, zakosztować życia z dala od pałacu i odnaleźć zaginioną siostrę. Czy pomoże jej w tym tkwiąca w broni magia? I czyj gniew okaże się silniejszy – żądnego mordu miecza czy walczącej o swoją wolność dziewczyny.
Oto „Furia” – komiks Mathieu Burniata i Geoffroya Monde’a brawurowo przepisujących znane motywy z legend, by pokazać zupełnie inne oblicze bohaterskich historii i magicznych sztuczek.
Komiksowa adaptacja wspomnień Wiktora Ostrowskiego.
Niedostępne góry, rozległe lodowce, dalekie kontynenty – o tym marzą pewni siebie młodzi taternicy i postanawiają te marzenia zrealizować. Ich wyprawa w Andy potrwa kilka miesięcy, ale na długo zapisze się w historii, a jej ślady do dziś znajdziemy na mapach pod postacią nazwanych na cześć polskich wspinaczy szczytów.
Spisując wspomnienia z tej wyprawy, Wiktor Ostrowski podkreśla zarówno siłę przyjaźni, która pozwala zmierzyć się z trudnościami w ekstremalnych warunkach, jak i samo skomplikowanie takiej podróży, która odbyła się w latach 30. XX wieku, kiedy do Argentyny płynęło się okrętem, w trakcie wspinaczek dopiero badało odporność na duże wysokości i testowało samodzielnie zaprojektowane namioty czy buty. Były to lata pionierów i entuzjastów, których przygody do dziś robią wrażenie.
Anna Zalewska w „Wyżej niż kondory” przekłada reporterską relację Wiktora Ostrowskiego na język komiksu – wyławia z niej szczegóły przygotowań do wyprawy i trudy podróży, by wreszcie poprowadzić bohaterów przez górskie ścieżki na andyjskie szczyty. Kolejne plansze odsłaniają przed nami zarówno wysokogórskie zmagania z mrozem, jak i zmęczenie czy ambicję prowadzącą do ryzykownych decyzji oraz siłę przyjaźni, która w takich chwilach okazuje się decydująca.
Wielu ludzi zna losy złotej ery polskiego himalaizmu, kiedy to Polacy zdobywali najwyższe góry świata. Jednak mało kto jest zaznajomiony z przedwojennym andynizmem. Chciałam przywołać te mniej znane czasy i ten rejon, w którym Polacy mają wielkie osiągnięcia – Anna Zalewska
Dawno, dawno temu istniało miasteczko w dolinie. Ludzie żyli sielsko w tym spokojnym miasteczku. Mieszkał tam też potwór w przebraniu, który przestał być zły i zaczął pomagać mieszkańcom. Jednak pewnego dnia przyjechał tam diabelski posłaniec. Ludzie zaczęli się wzajemnie mordować, a miasteczko zniknęło z powierzchni ziemi. Diabelski posłaniec chciał złapać potwora. To monstrum zwie się Franz Bonaparta! Jak myślicie, jak prawdziwy człowiek może stać się fikcyjną postacią? Odpowiedź jest prosta. Wystarczy usunąć wszystkich, którzy go znają lub znają jego przeszłość. Musi stać się jedyną osobą, która wie o swoim istnieniu. Ktoś faktycznie próbował to zrobić, usiłując popełnić „idealne samobójstwo”. Ale nie udało mu się zniszczyć wszystkiego. I w ten sposób bezimienny potwór stał się prawdziwym człowiekiem. Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria „Yawara!” – opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł – „Monster”, „20th Century Boys” i „Pluto”. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Sho. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Otomo (autora Akiry).
Fukamachi próbuje się dowiedzieć więcej na temat wyprawy Habu, w tym celu ruszył za nim do wioski Szerpów, a potem do domu Ang Tsheringa. Nie wiedział, że nie jest jedynym, który podąża tropem aparatu Mallory’ego. Czy uda się wreszcie rozwikłać zagadkę wyprawy? Czy Habu rozpocznie, zdawałoby się niewykonalną, wyprawę na szczyt? "Szczyt bogów" to doceniona na całym świecie seria komiksowa, która zwyciężyła w kategorii manga Japan Media Arts Festival oraz Prix du dessin (najlepsze rysunki) podczas Międzynarodowego Festiwalu Komiksu w Angouleme. Była nominowana również do nagród Eisnera i Ignatza. Cykl dwukrotnie przenoszono na wielki ekran. W 2016 roku jako japoński film aktorski (reżyseria Hideyuki Hirayama). W 2021 w Cannes miała premierę francuska wersja animowana (reżyseria Patrick Imbert), która później zyskała międzynarodowe uznanie dzięki dystrybucji VOD.
Yagyu nie ustają w swoich zdradliwych knowaniach. Jednak jakie było źródło tego konfliktu, którego stawką była walka o wpływy? Najbardziej znana seria samurajska powraca do Polski w nowym, powiększonym wydaniu. Samotny Wilk i Szczenię to komiks, który wywarł niesamowity wpływ na popkulturę. Na jego podstawie powstały liczne adaptacje filmowe oraz seriale telewizyjne. Do inspiracji tym cyklem przyznają się tacy giganci jak Frank Miller (Sin City) czy Max Allan Collins (Droga do zatracenia). Autorzy serii zwani byli „Złotym Duetem” i są twórcami licznych hitów, w tym cyklu Poranek ściętych głów.
Wśród skał ponurej i wyschniętej pustyni Zachodu znano kiedyś pewnego gangstera. Nazywano go El Topo. Kiedy El Topo otworzył swe serce, został świętym i dokonywał wielkich cudów. Miał on dwóch synów. Pierworodnego Kaina porzucił, gdy ten był jeszcze dzieckiem. Kain poprzysiągł zemstę i błąkał się po pustyni niczym mroczne widmo, aby wytropić ojca. Kiedy mu się to wreszcie udało, nie był jednak w stanie go zabić. Postanowił więc ugasić palące go pragnienie zemsty, zabijając Abla, swego przyrodniego brata. By temu zapobiec, El Topo rzucił na Kaina klątwę, mocą której nie mógł on wziąć odwetu... Kontynuacja kultowego filmu Alejandro Jodorowsky'ego, zainscenizowana w formie imponującego graficznie albumu komiksowego przez Jos Ladrnna ("Final Incal"). "Pewnego dnia powiedziałem sobie: Skoro nie mogę sfilmować mojego scenariusza, może uda mi się zrobić z niego komiks. Nie tracąc ani na chwilę wiary, wytrzymałem cierpliwie jeszcze parę lat, aż w roku 2016 spotkałem Jos Ladrnna, rysownika idealnego nie określam go mianem genialnego jedynie, by nie urazić jego skromności aby zrealizować nie całkiem normalny komiks, lecz film graficzny, w którym prawie każda strona podzielona jest na trzy części, aby czytelnik widz miał wrażenie, że znajduje się w sali kinowej przed dużym ekranem."
Szorstka i brutalna, ale pięknie namalowana baśniowa opowieść fantasy osadzona w, zamieszkałych przez czarownice i inne magiczne istoty, Apallachach. Eric Powell to twórca jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii we współczesnym komiksie - The Goon. Zamiłowanie i głęboka znajomość amerykańskiego folkloru pozwala tworzyć Powellowi wspaniałe, czasem straszne, czasem zabawne, ale zawsze niezwykle wyraziste historie. Hillbilly jest tego najlepszym dowodem.
W 1999 Gabriel i jego przyjaciel odkrywają Undernet - tajemniczą internetową strukturę. Relacjonują swoje badania na forum o nazwie W0RLDTR33. Kosztem wielu poświęceń Gabriel i reszta unieszkodliwiają Undernet, a przynajmniej tak im się wydaje. Niestety są w błędzie. Teraz cały świat pozna znaczenie słowa STR4CH. James Tynion IV to jeden z najpopularniejszych współczesnych twórców komiksów. Wystarczy wspomnieć takie tytuły jak Black Monday Murders, Coś zabija dzieciaki czy Miły dom nad jeziorem. W0RLDTR33 to jego najnowsze dzieło i przy okazji jedna z najlepiej obecnie sprzedających się w Stanach serii komiksowych.
Uwięziona w otoczonej murami Wypłowiałego Miasta wieży Kroma spędza dni w ciemności wierząc, że jest najpotworniejszą istotą na Ziemi. Nieoczekiwanie tam, gdzie jej współbratymcy widzą jedynie potwora, sierota Zet dostrzega bratnią duszę. Jak potoczą się ich losy? Czy zdecydują się na ucieczkę z miasta pomimo świadomości, że życie za murami oznacza ryzyko niemal pewnej śmierci ze strony gigantycznych drapieżników? Fascynująca, trzymająca w napięciu historia w klimacie mrocznego fantasy i przepiękne rysunki Lorenzo de Felici, którego polski czytelnik może kojarzyć z lektury Oblivion Song.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?