Dlaczego Goguś jest takim szczęściarzem, a Donald zwykle ma pecha? Może losy kaczek i myszy są zapisane w gwiazdach? Przeczytaj ten prześmieszny tom pełen niesamowitych przygód i przekonaj się sam!
Drugi tom opowieści rozgrywającej się w miejscu, gdzie nadal żyją potwory z mitów, legend i baśni!Na wyspie Vorn trwa kurs na temat stworzeń fantastycznych, jednak dobrą zabawę i rywalizację między uczniami profesora Balzara zakłócają przerażające wydarzenia ktoś zmienia istoty żywe w szklane posągi! Nastoletnia Czarolina, mająca moc rozpoznawania nadnaturalnych gatunków, podejrzewa, że sama nieświadomie uruchamia zaklęcie przemiany... Na szczęście w rozwiązaniu zagadki może liczyć na pomoc przyjaciół i profesora. Atmosfera na wyspie staje się coraz mroczniejsza, szczególnie że bohaterowie natykają się na nowe tajemnice dotyczące magicznych mieszkańców Vorn. Czarolina będzie musiała sprostać niebezpiecznym wyzwaniom, a przede wszystkim poznać prawdę o samej sobie!Scenarzystką serii jest Francuzka Sylvia Douy, współautorka komiksów dla młodzieży (Marie-Lune, Girlz) i popularyzatorka nauki, a rysunki są dziełem włoskiej graficzki Paoli Antisty (Chats!, Alix et Arsenou).
Pierwsza pełna kolorowa edycja kosmicznych przygód Kajtka i Koka! Najdłuższy polski komiks stworzony przez Janusza Christę pierwotnie ukazywał się na łamach Wieczoru Wybrzeża w latach 19681972 i składa się z ponad tysiąca dwustu pasków komiksowych. Po latach wydawnictwo Egmont odtworzyło z pierwodruków prasowych i uporządkowało wszystkie galaktyczne perypetie Kajtka i Koka. Komiks Janusza Christy w fascynujący sposób opowiada o przygodach tytułowych bohaterów uczestniczących w eksperymencie profesora Kosmosika. Zwariowany naukowiec wysyła ich do gwiazdozbioru Oriona.W trakcie ekspedycji przyjaciele poznają mieszkańców odległych planet i ich zadziwiające zwyczaje, przeżywają niezwykłe i ryzykowne przygody, popadają w liczne tarapaty, ale zawsze pozostają pełnymi humoru i optymizmu chłopakami z Ziemi. Bogini moczarów to siódmy i zarazem ostatni, zamykający kosmiczne przygody Kajtka i Koka, album nowej, kolorowej edycji.
Nieśmiertelny bohater Dzikiego Zachodu powraca w kolejnym starciu z bandycką rodzinką Daltonów! Lucky Luke dostaje propozycję występów w słynnym przedstawieniu westernowym Buffalo Billa. Ale czy Samotnemu Kowbojowi zależy na sławie? Chyba raczej woli łapanie przestępców i swobodne wędrówki po bezkresnej prerii. Tymczasem Daltonowie godzą się na podobną ofertę, ponieważ zostaje połączona z możliwością ucieczki z więzienia! Co wyniknie z nagłej kariery bandytów? Jak sobie poradzą z ogromną popularnością? Obserwując poczynania czterech braci, Lucky Luke będzie miał niezły ubaw! Seria Lucky Luke została stworzona przez dwie legendy frankofońskiego rynku komiksowego: pisarza Ren Goscinnego oraz rysownika Morrisa. Po śmierci Goscinnego scenariusze kolejnych odcinków serii były tworzone przez kontynuatorów takich jak szwajcarski dziennikarz i satyryk radiowo-telewizyjny Patrick Nordmann.
Tym razem Lucky Luke staje oko w oko z... chłopcem. Jednak to nie byle jakie dziecko, tylko Billy Kid, jeden z najsławniejszych rewolwerowców Dzikiego Zachodu! Na jego widok drży całe miasteczko. Samotny Kowboj będzie musiał rozstrzygnąć, czy to tylko źle wychowany dzieciak, czy prawdziwy przestępca. Ale czy można traktować poważnie kogoś, kto zasypia, słuchając bajek, je tylko czerwone karmelki i pije kakao? Serię „Lucky Luke” wymyślił znakomity francuski scenarzysta i rysownik Morris, który później zaprosił do współpracy sławnego pisarza René Goscinny’ego. Po śmierci obu ojców Samotnego Kowboja scenariusze i rysunki kolejnych odcinków cyklu są tworzone przez licznych kontynuatorów.
Narodziny legendy! Saga „Życie i czasy Sknerusa McKwacza” osiąga punkt kulminacyjny – w opowieści „Król Klondike” Sknerus uczestniczy w słynnej gorączce złota i znajduje cenny kruszec. W „Miliarderze z Ponurych Wzgórz” wraca w rodzinne szkockie strony pragnąc, aby serce jego powstającego imperium biło właśnie tam. Zmienia jednak plany i postanawia dalej robić karierę w Ameryce, a na pytanie, jak to się kończy, odpowiada tytuł ostatniego rozdziału cyklu, a zarazem całego zbioru: „Najbogatszy kaczor świata”. W tomie znalazły się także dwie historie nienależące do „Życia i czasów” – w „Skarbnicy wiedzy” kaczory poszukują księgozbioru Biblioteki Aleksandryjskiej, a w „Najdłuższym skoku” Donald jedzie na igrzyska olimpijskie. Kolekcja, składająca się z dziesięciu tomów, to pierwsze kompletne, chronologiczne wydanie kaczych przygód autorstwa ulubieńca czytelników Dona Rosy, podążającego śladem legendarnego disnejowskiego autora Carla Barksa, lecz posiadającego własny, niepowtarzalny styl. Rosa, który zasłynął cyklem „Życie i czasy Sknerusa McKwacza”, przez dwie dekady snuł opowieści o Sknerusie i Donaldzie!
Złoty Menhir to historia napisana przez Ren Goscinny'ego i zilustrowana przez Alberta Uderzo. Została wydana w 1967 roku w formie płyty z książką i obecnie jest niemal niemożliwa do odnalezienia na rynku. Zgodnie z życzeniem Alberta Uderzo wreszcie jest dostępna dla wszystkich miłośników Asteriksa w formie ilustrowanego opowiadania, które uzupełnia albumową kolekcję serii.Asteriks to seria francuskich komiksów, wymyślona w 1959 r. przez scenarzystę i mistrza humoru Ren Goscinny'ego oraz rysownika Alberta Uderzo, od chwili premiery w październiku 1959 roku na łamach magazynu Pilote podbiła serca najpierw Francuzów i Belgów, a potem stopniowo reszty świata, stając się jednym z fenomenów kultury popularnej XX wieku.
Rzymianie wpadają na doskonały pomysł pokonania niezwyciężonych Galów. Postanawiają wybudować wokół wioski palisadę odcinającą jej mieszkańców od świata zewnętrznego i w ten sposób zmusić ich do kapitulacji. Asteriks zakłada się z Rzymianami, że mimo przeszkody uda mu się zwiedzić całą Galię i z każdego miejsca przywieźć jakiś specjał. I rzeczywiście, bez wielkich przeszkód Asteriks razem z Obeliksem wyruszają w niezwykłą podróż. Jedynym utrudnieniem w czasie drogi są rzymskie patrole, które próbują pokrzyżować im plany.
Juliusz Cezar przybywa z wizytą do Aleksandrii i swej ukochanej Kleopatry. Między królewską parą dochodzi do sporu, czyj naród jest potężniejszy. Oburzona pychą Cezara Kleopatra zakłada się, że w trzy miesiące wybuduje wspaniały pałac na jego cześć i tym samym udowodni mu nieustająca wielkość Aleksandrii i jej mieszkańców. Cezar bez namysłu zgadza się na zakład, pewien, że Kleopatra przegra. Królowa powierza to karkołomne zadanie najlepszemu w Aleksandrii architektowi, Numerobisowi. Jeśli mu się nie powiedzie, zostanie rzucony krokodylom na pożarcie. Numerobis jest załamany i choć nie wierzy w sukces, przystępuje do budowy. Gdy w Aleksandrii zjawiają się dzielni Galowie - Asteriks i Obeliks - plan budowy pałacu zyskuje szansę powodzenia...
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta! Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować. Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster („Eth’s Skin”), a rysunki przygotowała Sarah Graley („Glitch”, „Donut the Destroyer”).
Carl Barks (19012000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa. Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go Andersenem komiksów. Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii.Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Garfield uwielbia jedzenie. Niezależnie od tego, czy dusi stek bitą śmietaną, czy ściga uciekającego pączka, wielki łasuch jest zawsze w swojej żarłokowej chwale! Jeśli Garfield kocha jedzenie, to czego nienawidzi najbardziej? Diety! Pręgowany kot musi cierpieć, gdy usłyszy zniewagę od dietetycznej karmy dla kotów: Hej, grubasie! Zjedz to!. Ale nie obawiaj się, Garfield zawsze umie sobie to odbić, wykrecając się dowcipem lub uderzeniem w tył głowy Jona. Z przyjemnością pochłaniaj ten pikantny wybór kocich komiksów!Garfieldowy cykl Tłustych kocich trójpaków stanowi kolekcję komiksowych pasków zebranych w nowym, kolorowym wydaniu w tłumaczeniu Piotra W. Cholewy. Garfield zmieniał się trochę na przestrzeni lat, ale jedno pozostało niezmienne: jego gigantyczny apetyt na jedzenie i poczucie humoru. Czeka was dużo szaleńczej radości z nienasyconym kotem, bo nigdy dosyć zabawy!
Koziołek idzie do wojska. Koziołek w warszawskim zoo, u smoka wawelskiego, na wulkanie i wśród delfinów, aż w końcu w upragnionym Pacanowie poznaj przygody sympatycznego zwierzątka.
Koziołek szuka Pacanowa. W tej części opisane są przygody w polskich górach i nad morzem, rejs do Afryki, podróż do Ameryki, do Nowego Jorku, pobyt wśród Indian, potem wśród poszukiwaczy złota i z powrotem w Polsce.
Jak co roku Panoramiks udaje się na zjazd druidów odbywający się w Puszczy Karnutyjskiej. Jest to spotkanie wszystkich galijskich druidów połączone z konkursem na najlepszego Druida Roku. Łatwo się domyślić, że dzięki wynalezieniu magicznego wywaru Panoramiks wygrywa konkurs i otrzymuje złoty menhir. Na kogoś takiego właśnie czekali zaczajeni w lesie Goci, którzy porywają zwycięzcę, by jego magiczne zdolności wykorzystać do podbicia imperium rzymskiego i Galii. Śladami porywaczy wyruszają Asteriks i Obeliks...
Juliusz Cezar, zniecierpliwiony nieustannym oporem mieszkańców małej galijskiej osady, postanawia ostatecznie się z nimi rozprawić. Nie siłą jednak, lecz sposobem. W tym celu wysyła do wioski tajnego agenta Zerozerosiódmiksa, by ten, podając się za druida, poznał największy sekret Galów. Chodzi o recepturę magicznego wywaru, dającego nadludzką siłę. Kiedy szpieg wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt dociera na miejsce, okazuje się, że Galowie są w wielkim kłopocie. Druid Panoramiks niecierpliwie czeka na dostawę oleju skalnego petroleum składnika niezbędnego do sporządzenia wywaru. Niestety, zaprzyjaźniony fenicki kupiec Epidemais przybywa z niczym. W tej sytuacji Asteriks i Obeliks muszą wyruszyć do Mezopotamii, by zdobyć zapas petroleum. Do wyprawy przyłącza się też na ochotnika Zerozerosiódmiks, by z pomocą tresowanej muchy na bieżąco informować Cezara o rozwoju wypadków...
Juliusz Cezar zdecydował się poszerzyć granice swego imperium i postanowił podbić Brytanię. Wykorzystując zwyczaje Brytów i atakując ich podczas weekendowego wypoczynku, udało mu się to bez przeszkód. Jednak pewna wioska w Cantium wciąż stawia opór najeźdźcom... Tam Brytowie pod wodzą Zebigbossa niezłomnie odpierają ataki, ale przychodzi taki dzień, kiedy i oni stwierdzają, że przed Rzymianami nie zdołają już dłużej bronić się sami. A do kogóż mają się zwrócić o pomoc, jak nie do mieszkańców małej galijskiej wioski. Jedynym ratunkiem jest słynny magiczny wywar, który Asteriks i Obeliks, mimo licznych przeciwności losu, próbują przetransportować w beczce do Brytanii...
Pierwszy tom przygód sprytnego Gala Asteriksa i jego naiwnego, lecz obdarzonego nadludzką siłą towarzysza Obeliksa przedstawia całą galerię postaci ze słynnej galijskiej osady. Poznajemy rozważnego maga Panoramiksa, który zna tajniki przyrządzania magicznego napoju, wioskowego barda Kakofoniksa, którego wątpliwej jakości popisy wyprowadzają z równowagi pozostałych mieszkańców wioski czy wodza plemienia, Asparanoiksa, drżącego przed tym, że niebo spadnie mu na głowę.Wydane w 1961 roku Przygody Gala Asteriksa rozpoczynają dobrze znane wszystkim fanom komiksu słowa: Jest rok 50. przed naszą erą. Cała Galia została podbita przez Rzymian... Cała? Nie! Jedna, jedyna osada, zamieszkała przez nieugiętych Galów, wciąż stawia opór najeźdźcom i uprzykrza życie legionom rzymskim stacjonującym w obozach Rabarbarum, Akwarium, Relanium i Delirium.Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów. Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez Ren Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?