Kody i strategie w komunikacji
- ISBN: 9788322936047
- EAN: 9788322936047
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Format: 23.0x16.3
- Język: polski
- Liczba stron: 244
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,45złCena detaliczna: 35,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,45 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? — to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma „Dziennikarstwo i Media” zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.