KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Klucz do zarządzania strategicznego

Klucz do zarządzania strategicznego

Njaważniejsze teorie, pojęcia, postaci

  • ISBN: 9788301150846
  • EAN: 978830115084602
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 334
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 10,94
     zł
    Cena detaliczna:  14,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,94
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Co to jest mapa organizacji? Na czym polega strategia emergentna? Dlaczego Mary Parker Follet została uznana za proroka zarządzania? Książka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Książka zawiera ponadto: * odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, * rysunki i schematy, * indeks, * słowniczek angielsko-polski. Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla teorii i praktyki zarządzania strategicznego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj