KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Klucz do biznesu międzynarodowego

Klucz do biznesu międzynarodowego

Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

  • ISBN: 9788301157180
  • EAN: 978830115718002
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 334
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 11,77
     zł
    Cena detaliczna:  14,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,77
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj