Klucz do biznesu międzynarodowego
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
-
Autor: Sutherland Jonathan Canwell Diane
- ISBN: 9788301157180
- EAN: 978830115718002
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 14.0x20.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 334
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
11,77złCena detaliczna: 14,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,77 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.