Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsięb...
- 
                        Autor: Caputa Wiesława
 - ISBN: 9788375566611
 - EAN: 9788375566611
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: CeDeWu
 - Format: 16.5x23.5cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 380
 - Rok wydania: 2015
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    35,86złCena detaliczna: 50,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,86 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.
Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.
Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla:
studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.