
Kanały marketingowe
- ISBN: 8301137398
- EAN: 9788301137397
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- Liczba stron: 651
- Rok wydania: 2002
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
88,24złCena detaliczna: 109,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,59 zł
x
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.