Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
-
Autor: Magdalena Pataj (red.)
- ISBN: 9788322795354
- EAN: 9788322795354
- Oprawa: miękka
- Wydawca: UMCS
- Format: 250x176mm
- Język: polski
- Liczba stron: 382
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
30,22złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,02 zł
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie - źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz