Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
-
Autor: Pawełczyk Piotr
- ISBN: 9788326482717
- EAN: 9788326482717
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: MARKETING
- Liczba stron: 171
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
49,39złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.
Szczegółowo omówiono w niej:
- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,
- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,
- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych,
- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,
- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,
tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,
- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.
Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.