Dla miłośników gier komputerowych i moli książkowych !
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej – i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata?
Czwarta część przygód Julka i Mai. Julek, Maja i ich nowi przyjaciele szukają agenta zaginionego w grze. Czas się ugina, do gry wkraczają realni ludzie, nie ich awatary, sprzymierzeńcy nagle okazują się zdrajcami. Sytuację ratuje poczucie humoru Julka i spryt Mai.
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Julek, który narozrabiał w szkole, postanawia uciec z domu. W drodze na dworzec spotyka tajemniczą nieznajomą, która - niczym Królowa Śniegu z baśni Andersena - pomaga mu się dostać do pociągu. Wkrótce chłopiec odkrywa, że nie jest jedynym towarzyszem podróży pięknej nieznajomej i że znów dał się wciągnąć w niebezpieczną przygodę, rozgrywającą się na pograniczu dwóch światów - rzeczywistego i wirtualnego. Czy i tym razem uda mu się stamtąd wydostać? Jaką rolę odegra w tym jego siostra, Maja? Co się stanie z pozostałymi dziećmi wciągniętymi w zasadzkę? Trzymająca w napięciu powieść zapewni czytelnikom rozrywkę na długie jesienne wieczory, ale też każe się zastanowić nad tym, co dla nas najważniejsze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?