Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Jak odnieść sukces i pozostać sobą
-
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
- ISBN: 978-83-246-9911-7
- EAN: 9788324699117
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Helion
- Format: 215x145mm
- Język: polski
- Seria: EXCLUSIVE EDITION
- Liczba stron: 328
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,79złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Twój najcenniejszy kapitałWbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako jaguara biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią wybrakowanego trabanta.Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to jakąś czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.