KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Jawa

Opakowanie Liczmania Matematyka bez problemów

40,89 zł


Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Maja na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.
Opakowanie Wojny Domowe JAWA

83,07 zł


Plansza gry to pięciopiętrowy budynek, w którym zamieszkają gracze ze swoimi rodzinami oraz ich sąsiedzi. W trakcie gry gracze rozwiązują Zadania, na które składają się z różne Czynności. Ich wykonanie należy rozdysponować wśród swoich członków rodziny i sąsiadów, część należy wykonać osobiście. Ale przy wykonywaniu Czynności pojawiają się kłopoty, co niekiedy może spowolnić wykonanie całego zadania. Za prawidłowo wykonane Zadania gracze otrzymują Punkty Uznania. Wygrywa gracz, który rozwiąże wszystkie wylosowane zadania i otrzyma najwięcej Punktów Uznania.
Opakowanie Chińczyk

27,20 zł


CHIŃCZYK - gra rodzinna dla 2-4 graczy. Zawodnicy wybierają pionki, rozkładają planszę i ustawiają pionki na planszy, każdy w swojej bazie. Przy pomocy kostki gracze ustalają kolejność wykonywania ruchów – kto uzyska największą ilość punktów rozpoczyna grę. Cel gry to przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. HALMA gwiaździsta - gra rodzinna dla 2-3 graczy. Halma znaczy skakać. Każdy gracz wybiera komplet 15 pionków i ustawia je na wyznaczonych polach na planszy, w trójkącie tego samego koloru, co wybrane pionki. Grę rozpoczyna zawodnik wyznaczony przez losowanie. Gracze przesuwają swoje pionki na zmianę. Ruchy można wykonywać na dwa sposoby: przesuwając pionek na planszy lub wykonując skok. Cel gry: umieszczenie wszystkich pionków w przeciwległym ramieniu gwiazdy.
Opakowanie Yeti Wielka stopa

33,58 zł


Jak zostać odkrywcą postaci znanej tylko z opowieści? Jak dotrzeć na wyspę? Jak odnaleźć Wielką Stopę? Jak uprzedzić rywali i zrobić pierwsze zdjęcie? Jak utrudnić rywalom dotarcie do celu? Strategia, logika, budowanie sojuszy, planowanie akcji, a przede wszystkim spostrzegawczość prowadzą do zwycięstwa. Przygody pełne emocji gwarantowane. Celem gry jest zrobienie zdjęcia Wielkiej Stopie, czyli zebranie czterech elementów, z których powstanie kompletne zdjęcie Yeti. Wygrywa gracz, który jako pierwszy wykona to zadanie. zawartość pudełka - plansza (4 elementy) - 5 ścieżek zielonych - 5 ścieżek żółtych - 16 pontonów - 4 zdjęcia (16 elementów) - 4 pionki - kostka do gry - instrukcja Wiek: 6+ Czas: 1h Liczba graczy: 2-4
Okładka książki Junior Gra elektroniczna

41,56 zł


Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 504 rysunków i 216 haseł , które należy ze sobą skojarzyć i dotknąć je jednocześnie długopisami. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Gra nie zawiera baterii.
Okładka książki Konik Morski Gra planszowa

28,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat. Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, które służą do rozbudowy plansz osobistych z Konikiem Morskim. Celem gry jest dopłynięcie do Czarnej Perły, która znajduje się na planszy nr 4, a także zebranie jak największej ilości punktów na planszy osobistej.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj