Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne
-
Autor: praca zbiorowa
- ISBN: 9788377206348
- EAN: 9788377206348
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Petrus
- Format: 130x190 mm
- Liczba stron: 190
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,01złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,01 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym mentalność soborową, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego"".
prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski
prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski