Jakościowe metody badań marketingowych
Jak zrozumiec konsumenta
-
Autor: Dominika Maison
- ISBN: 9788301164249
- EAN: 978830116424901
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 288
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,34złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,14 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków – pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.