KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Jak żyć?

Jak żyć?

Poradnikowe funkcje periodycznych mediów adresowanych do kobiet w Polsce w XXI wieku

  • ISBN: 9788375458749
  • EAN: 9788375458749
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Aspra
  • Format: 24.0x16.5
  • Język: polski
  • Liczba stron: 408
  • Rok wydania: 2018
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 34,29
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,29
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci. Relatywnie łatwy dostęp do mediów społecznościowych oraz ogromna oferta mediów tradycyjnych […] sprawiają, że wzrasta liczba osób, które korzystają z tzw. poradnictwa medialnego. […] Publikacja jest istotnym i atrakcyjnym źródłem informacji dla studentów i badaczy, zwłaszcza zainteresowanych prasoznawstwem, medioznawstwem oraz współczesną socjologią mediów”. Z recenzji prof. zw. dr hab. Agnieszki Ogonowskiej Instytut Filologii Polskiej, Katedra Mediów i Badań Kulturowych Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie Praca dr Olgi Dąbrowskiej-Cendrowskiej pojawiła się w momencie, gdy nasz kraj ma już rozwinięty system medialny, w którym nie tylko media tradycyjne (prasa, radio telewizja) pełnią od dawna m.in. funkcję poradnikową, ale ta ostatnia przeszła już w znacznym (jak się okazuje) stopniu do tego, co nazywamy mediami internetowymi. Autorka próbuje całościowo, ilościowo i jakościowo ogarnąć te zmiany, przyglądając się jednym (starym) i drugim (nowym czy nowym nowym) mediom. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu badawczym, w pełni podołała temu zadaniu […]. Uzyskujemy tym samym obraz zmian ilościowych wzbogacony o jakościowe analizy reprezentatywnych dla nich mediów. Cennym uzupełnieniem tego studium […] jest sondaż opinii ukazujący stronę subiektywną, stan świadomości konsumentek w zakresie możliwości korzystania z tych porad medialnych. Z recenzji dr. hab. Ryszarda Filasa Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytet Jagielloński
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj