Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych
- ISBN: 8374831251
- EAN: 9788374831253
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 14.0x22.0cm
- Język: polski
- Seria: FIRMA PRAWNICZA
- Liczba stron: 390
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,13złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,13 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.