Jak napisać i wydać książkę
Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
-
Autor: Grażyna Grace Tallar
- ISBN: 978-83-7856-100-2
- EAN: 9788378561002
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Poligraf
- Format: 205x145x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 112
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
14,92złCena detaliczna: 24,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,92 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.
Z poradnika dowiemy się:
? Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
? Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
? Jak napisać i wydać dobrą książkę?
? Jaka jest siła w Public Relations?
? Jak stać się uznanym ekspertem?
? Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar.
Tariq Nadeem
Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę.
Mariusz Bober
Książkę pani Tallar Jak napisać i wydać książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego.
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar ? autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III ? Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!