Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
-
Autor: Kożdoń-Dębecka Monika
- ISBN: 9788375458886
- EAN: 9788375458886
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Aspra
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Liczba stron: 278
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
31,50złCena detaliczna: 45,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.