Internacjonalizacja przedsiębiorstw w perspektywie przedsiębiorczości międzynarodowej
- ISBN: 9788301201913
- EAN: 9788301201913
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,21złCena detaliczna: 64,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,21 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Tematyka monografii (…) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze przedmiotu można spotkać wiele tytułów dotyczących internacjonalizacji przedsiębiorstw, problem ten nie jest często omawiany w kontekście przedsiębiorczości międzynarodowej. Jest to element wyróżniający recenzowaną publikację na rynku wydawniczym. Stanowi o jej oryginalności, aktualności, a także aplikacyjności prowadzonych rozważań. Książka bowiem może być niezwykle użyteczna zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak i dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu.
Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat