Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z szeroką i bogatą ofertą książek, poradników, podręczników o tematyce psychologicznej, a zwłaszcza dotyczącej inteligencji i kreatywności, a także o samorealizacji, karierze, uzależnianiach. W tym dziale proponujemy książki o pracy mózgu, ludzkim umyśle, jak działa mózg?, jak go zaprogramować? na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w proponowanych przez sklep DobreKsiazki.pl publikacjach. Zwłaszcza wydawnictwa: Aha! , Feeria, Helion, Znak proponują ciekawą lekturę z tej tematyki.
Demencja. Trafna diagnoza to zbiór ciekawych przypadków dotyczących objawów otępienia zarówno częstych, jak i rzadko spotykanych w praktyce klinicznej neurologa czy psychiatry. W rozdziałach omówiono: skargi chorego, wywiad (w tym rodzinny), badania laboratoryjne (również ocenę zdolności poznawczych MMSE, MRI, EEG), rozpoznanie, dalszy przebieg choroby. Każdy przypadek zakończony jest dyskusją. W niektórych częściach zostały również omówione testy i badanie neuropatologiczne zilustrowane kolorowymi mikrofotografiami. Celem książki jest wzmocnienie u Czytelników umiejętności diagnostycznych dzięki dokładnej analizie przedstawianych wzorców, przy użyciu współczesnych klasyfikacji rozpoznań i narzędzi. Po lekturze Czytelnik będzie zdolny rozróżnić chorych wymagających wsparcia, dokładniejszego śledzenia rozwoju choroby lub natychmiastowego skierowania do specjalistycznych ośrodków.
Publikacja ta powstała z myślą przede wszystkim o osobach dorosłych dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się mową. Książka składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy ubrań. Wybrano takie fotografie, na których ubrania przedstawiono w różnych kontekstach sytuacyjnych. Dzięki temu pacjent nie tylko uczy się nowych słów i wielokrotnie je powtarza, ale poznaje także rozmaite okoliczności ich użycia. W książce zróżnicowano poziom trudności poleceń po to, by materiały można było wykorzystać w terapii różnego rodzaju i stopnia zaburzeń afatycznych.
Materiały opracowano z myślą o terapii osób dotkniętych afazją, czyli częściową lub całkowitą utratą zdolności posługiwania się językiem. W czasie pracy z pacjentem najczęściej trenuje się słownictwo z różnych kręgów tematycznych. Przedstawiana książka pomaga przywrócić umiejętność posługiwania się nazwami części ciała. Składa się ze zbioru kolorowych zdjęć podpisanych za pomocą niedokończonych zdań, które pacjent uzupełnia, wymawiając nazwy części ciała. Publikacja ma służyć zarówno specjalistom, jak i bliskim pacjenta, których pomoc i wsparcie są niezwykle istotne dla powodzenia terapii.
Najnowsze informacje dotyczące skutecznych metod uczenia się i skutecznego treningu pamięci. Dowiesz się, jak pobudzić umysł oraz jak stworzyć odpowiednie warunki do nauki i co jeść, by poprawić koncentrację i pamięć.
Jak w twórczy sposób zmierzyć się z wyzwaniami zmieniającego się świata
OSHO przekonuje, że najlepszą metodą usprawnienia inteligencji nie jest wcale trening skupiony na intelekcie. Intelekt operuje logiką, a inteligencja działa w sposób paradoksalny. Intelekt rozkłada zjawiska na czynniki, aby przekonać się, w jaki sposób funkcjonują. Inteligencja scala je, aby objąć całokształt rzeczy. OSHO podkreśla, że gdy edukacja kładzie zbyt duży nacisk na rozwój intelektu, zostaje zaburzona naturalna równowaga, niezbędna w rozwoju jednostki i społeczeństwa. Tylko poprzez dowartościowanie inteligencji możemy w twórczy sposób zmierzyć się z wyzwaniami zmieniającego się świata.
Pamięć prospektywna. Geneza, mechanizmy, deficyty to książka, która pokazuje, jak działa pamięć odpowiedzialna za wykonanie zamierzonych działań w określonym momencie w przyszłości (np. pamiętanie o wysłaniu maila, złożeniu życzeń, umówieniu się na wizytę).
Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na pytania:
• jak pamięć prospektywna rozwija się u dzieci i zmienia wraz ze starzeniem się,
• jak ludzie różnią się w zakresie efektywności tej pamięci,
• jak można mierzyć jej sprawność w ramach diagnozy funkcjonowania poznawczego,
• w jakich grupach pacjentów pamięć prospektywna jest upośledzona,
• jak można ją wspomagać.
Książka stanowi obszerne kompendium wiedzy na temat pamięci prospektywnej. Jest pierwszą monografią poświęconą tej pamięci wydaną w Polsce. Autorka nie tylko podsumowała obszerną wiedzę na temat pamięci prospektywnej, lecz także zaproponowała jej oryginalny model empiryczny, weryfikowany potem w licznych badaniach, prowadzonych w laboratorium Autorki, jak też gdzie indziej.
Prof. dr hab. Tomasz Maruszewski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie
Poznaj rewelacyjne odkrycia dotyczące istnienia inteligencji całkowicie niezależnej od Twojego mózgu! Miejscem jej ulokowania jest serce, a ona sama nazywana jest inteligencją serca. Co najważniejsze, ma ogromny wpływ na Twoje życie. Udowodniły to badania amerykańskich naukowców z Instytutu HeartMath.
Zostały one zebrane przez Dagmarę Gmitrzak – trenerkę rozwoju osobistego, socjolog, terapeutkę reiki i dziennikarkę. Od ponad dekady pracuje ona z ludźmi korzystając z najnowszych naukowych odkryć. Teraz dzieli się swoim doświadczeniem w przełomowej książce skierowanej zarówno do ludzi pragnących podnieść jakość swojego życia jak i do kardiologów.
Udowadnia, że pole elektromagnetyczne serca oraz jego rytm, wpływają na zdrowie fizyczne i samopoczucie psychiczne. Autorka zdradza, jak rozpoznać kiedy serce jest „zamknięte” i w jaki sposób ponownie je „otworzyć”, by połączyć się za źródłem miłości w sobie. Zgłębia sekrety relacji uczuciowych, wyjaśnia jakie są etapy każdego związku oraz przyczyny lęku przed miłością. Prezentuje szereg porad, które pomogą uzdrowić złamane serce po rozstaniu i otworzyć się na nową relacją.
Zawarte w książce ćwiczenia nauczą Cię jak rozwijać tę inteligencję i doświadczać w życiu miłości. Dołączona do książki płyta CD zawiera prowadzoną przez autorkę medytację serca oraz trzydzieści pozytywnych afirmacji.
Kieruj się inteligencją serca!
Czym jest inteligencja?
Pojęcie ?efekt Flynna? odnosi się do systematycznego wzrostu wyników uzyskiwanych w testach inteligencji (IQ), obserwowanego od początku XX wieku. Czy fakt ten oznacza, że każde kolejne pokolenie jest bardziej inteligentne niż poprzednie? Czy podpowiada nam, w jaki sposób każdy z nas może zwiększyć swoją inteligencję? Profesor Flynn pyta, czym tak naprawdę jest inteligencja, a następnie udziela zaskakującej i pouczającej odpowiedzi na to pytanie. Autor zestawia sztukę spisywania historii poznawczej z naukowym pomiarem inteligencji, przedstawiając nowe dane empiryczne, pokazuje, w jaki sposób możemy stworzyć kompletną teorię inteligencji oraz wysuwa zastrzeżenia do teorii inteligencji wielorakich autorstwa Howarda Gardnera. Ta fascynująca, wyjątkowa książka przerzuca most nad przepaścią oddzielającą nasze umysły od umysłów naszych przodków sprzed stu lat, wnosząc istotny wkład w naszą wiedzę o ludzkiej inteligencji.
Wyobraź sobie, że Twoje dziecko jest już duże. Patrzysz na jego osiągnięcia. Patrzysz, jak dzielnie radzi sobie z życiem, jak pozytywną i szczęśliwą jest osobą. Wiesz, że warto było zgłębiać tajniki rozwijania naturalnej inteligencji dziecka, gdy było jeszcze małe. Wiesz, że Twoje codzienne właściwe działania, Twoje podejście i wiedza zaprocentowały... Zgodzisz się ze mną, że trudno o większą satysfakcję, prawda?
Posyłając malucha do szkoły, wiele rodziców zastanawia się, jak ich dziecko da sobie radę w klasie, jakim będzie uczniem. Czy jest wystarczająco inteligentne? Czy poradzi sobie z nowymi wyzwaniami? I co ważniejsze:
Czy edukacja szkolna zapewni dziecku sukces
w dorosłym życiu?
Nie licz na to, że szkoła zadba o rozwinięcie wyjątkowych uzdolnień Twojego dziecka i o pełen rozkwit jego umysłu. Wytłumaczę Ci to obrazowo.
Wyobraź sobie taką bajkową szkołę, do której przychodzą różne figury geometryczne – koła, trójkąty, romby, kwadraty, pięciokąty, także figury zupełnie nieregularne, nigdzie nieopisane, każda w innym kolorze. Wszystkie wyjątkowe i niepowtarzalne. I co robi owa szkoła? Bierze nożyczki i bezlitośnie przycina wszystkie figury do wytyczonego kształtu. Ciach z prawej, ciach z lewej, jeszcze z góry i z dołu – i z koła robi się szablonowy kwadracik...
I tak równiutko przycina wszystkie figury. Te, co pierwotnie były kwadratami, miały trochę szczęścia, ale jeśli z wymiarem coś nie pasowało, to i one zostały „przystrzyżone”. Mało tego, wszystkie kwadraciki o identycznych wymiarach trzeba jeszcze pomalować tym samym kolorem... I w ten sposób wyjątkowość każdej z figur została gdzieś zatracona...
Chcesz wiedzieć więcej? Sięgnij więc po poradnik „ABC Mądrego Rodzica: Inteligencja Twojego dziecka”. Dowiesz się z niego:
Czym jest inteligencja językowa i jakie działania podjąć, by ją rozwijać u swojego malucha.
Dlaczego „nie taki diabeł straszny...", czyli jak rozwiniesz u dziecka inteligencję logiczno-matematyczną.
Jakie ćwiczenia i zabawy stosować, by rozwinąć inteligencję wizualno-przestrzenną, naukową i emocjonalną.
Na czym polega kreatywność i jak wspierać twórcze myślenie u swojego dziecka.
Jak zachęcić dziecko do nauki i zdobywania nowych umiejętności, np. nauki języków.
A na deser – poznasz 26 sposobów na to, jak rozwijać wszystkie wymienione tu rodzaje inteligencji dziecka w trakcie przygotowywania obiadu, a dokładniej – w trakcie obierania ziemniaków. Niemożliwe? A jednak. :-)
Czyta Robert Ireneusz Grabka
Czas nagrania 388 minut
Format CD MP3
Drogi uczniu, drogi studencie, drogi nauczycielu i wykładowco, drogi rodzicu, który pragnie, aby jego dziecko potrafiło się z łatwością uczyć. Przed Wami kompendium wiedzy dotyczące skutecznego UCZENIA SIĘ w szkole i na studiach. Zawiera informacje, których w szkołach na próżno szukać, choć każdego dnia powinno się je przypominać. Takie, których zastosowanie spowoduje u kolegów i koleżanek z grupy następującą reakcję:
Ale urwał!*
* Zdanie te zostało wyłapane z filmiku zamieszczonego na YouTube, w którym kierowcy próbujący pokonać oblodzoną górkę zlatują z niej, stukając w pobliskie samochody. Jeden z kierowców obrywa zderzak innego auta, po czym komentator sytuacji wypowiada się w dość charakterystyczny sposób: „Ale urwał!”. W polskim slangu młodzieżowym oznacza to wyrażenie zachwytu.
Nadaliśmy taki tytuł książce Andrzeja Bubrowieckiego nieprzypadkowo. Po zastosowaniu wskazówek zawartych w publikacji zrobisz takie wrażenie na swoich znajomych, że tylko to określenie będzie cisnęło im się na usta!
Jak skutecznie się uczyć? Jak zapamiętać i w odpowiednim momencie przypomnieć sobie informacje z książek i wykładów?
Jak się uczyć?Podobne pytania zadaje sobie każda ucząca się osoba. Niestety w szkole i na uczelni nie znajdzie się na nie skutecznej odpowiedzi. Jedynie garstka nauczycieli i wykładowców zadaje sobie trud, aby poświęcić czas i przekazać swoim uczniom i studentom najefektywniejsze technik uczenia się – czy to z braku wiedzy, dobrej woli, czy "czasu”.
Uczniów traktuje się jak maszynki do przyswajania wiedzy – mają osiągać dobre rezultaty na sprawdzianie lub kolokwium. Trudność, z jaką zapamiętują tony informacji, to ich sprawa i ich problem. Co jednak najgorsze, wiedza przekazywana jest tak, jakby wszyscy uczyli się w ten sam sposób. Taki pogląd jest nie tylko daleki od rzeczywistości, ale, co gorsza, bardzo krzywdzący.
Podręcznik wprowadza w teoretyczne podstawy skali, charakteryzuje podtesty skali słownej i skali bezsłownej. Przedstawia ogólne zasady badania Skalą WISC-R, jak również w sposób szczegółowy omawia zasady psychometrycznej i klinicznej interpretacji wyników. Omawia zastosowanie kliniczne skal Wechslera w diagnozie trudności w uczeniu się oraz w badaniu dzieci z upośledzeniem umysłowym, z zaburzeniami mowy i języka, z uszkodzonym słuchem, z nadpobudliwością psychoruchową, z zaburzeniami emocjonalnymi i zaburzeniami zachowania, w diagnozie neuoropsychologicznej, a także w badaniu dzieci specjalnie uzdolnionych. Omawia również praktyczne aspekty badania skalą WISC-R wykorzystując obserwacje i badania własne autorek.
Książka skierowana jest wyłącznie do psychologów, zajmujących się profesjonalnie diagnozą psychologiczną oraz studentów psychologii i kierunków pokrewnych. Może być wykorzystywana do nauczania przedmiotów: metody diagnozy psychologicznej, psychologia kliniczna, neuropsychologia, logopedia, pedagogika, surdopedagogika.
Nowe rozszerzone kompendium wiedzy o systemach inteligentnych!
Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do obliczeń inteligentnych. Przedstawiono w nim rys historyczny rozwoju sztucznej inteligencji, jej zastosowania w życiu codziennym człowieka oraz prognozę dalszego jej rozwoju.
Omawia szeroki zakres inteligentnych struktur decyzyjnych i algorytmów uczenia maszynowego - przedstawia metody wnioskowania wykorzystujące zbiory przybliżone, zbiory rozmyte, sieci neuronowe oraz algorytmy uczenia propagacji wstecznej, najmniejszych kwadratów, ewolucyjne oraz algorytmy grupowania danych. Autorowi udało się optymalnie wyważyć treść książki uzyskując doskonałą proporcję pomiędzy wysokim poziomem teoretycznym opisu, a łatwością przyswojenia prezentowanych metod. Książka jest napisana przystępnie i klarownie. Zrozumienie i przyswojenie treści znacznie ułatwia wiele przykładów ilustrujących wprowadzane koncepcje teoretyczne.
dr hab. inż. Wojciech Jędruch, Politechnika Gdańska
Walorem dydaktycznym drugiego wydania są dodane przez Autora po każdym rozdziale zadania do samodzielnego rozwiązania.
Uczniowie nie są głupi, nauczyciele nie są leniwi, a nasze szkoły nie są do niczego. Ale coś jest nie tak...
Manfred Spitzer w swojej świetnej książce mówi o wpływie naszych cech osobowości (emocje, motywacja, uwaga) na pracę mózgu. Udowadnia, że nasz umysł uczy się od samego początku (już w okresie prenatalnym) spontanicznie, bez przerwy, nawet we śnie. Że można go stymulować naturalnie – wcale nie przez używki. Znając zasady działania mózgu, poznajemy możliwości zwiększenia jego efektywności i czerpania przyjemności z uczenia się. Mózg „formułuje” sam ogólne zasady i „wyciąga wnioski”, ale potrzebuje konkretów, dlatego autor nauczycielom i rodzicom radzi opowiadać dzieciom rzeczywiste historie, a tłumacząc abstrakcyjne teorie odwoływać się do życie codziennego.
Książka niekiedy zaskakuje wyjaśnieniami, dlaczego niektóre dzieci przejawiają trudności w nauce, dlaczego są agresywne, skąd bierze się przemoc – gdzie szukać wyjaśnienia i rozwiązania tych problemów. Nie są to gołosłowne zapewnienia – autor przywołuje liczne eksperymenty psychologiczne, które potwierdzają jego słowa.
Uczenie zachodzi w głowie (...) Chciałbym, aby dzięki tej książce badania prowadzone nad mózgiem stały się bardziej zrozumiałe, co – mam nadzieję – przełoży się na lepsze zrozumienie uczenia się. Owo zrozumienie nie powinno pozostać hermetyczną wiedzą ekspertów, ponieważ dotyczy nas wszystkich niezależnie bowiem od tego, czy tego chcemy czy nie, wszyscy się uczymy!
Książka Jak uczy się mózg? poświęcona jest problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Zaskakuje przystępnością przekazu. Autor w bardzo ciekawy sposób ukazuje, jak można przenieść wiedzę z badań nad mózgiem na nasze codzienne życie.
Książka przedstawia zarys głównych kierunków badań psychologii kształcenia oraz psychologii nauczania i opisuje autorski program badawczy, skoncentrowany na roli kontroli uwagi i pamięci roboczej jako czynników warunkujących poziom osiągnięć szkolnych (z matematyki oraz języka polskiego). Kompetentnie przybliża współczesne ujęcia problematyki kontroli uwagi oraz roli pamięci roboczej jako ważnego czynnika bardziej złożonych procesów poznawczych.
Autorka w ciekawy sposób włącza w analizę dodatkowe elementy emocjonalne (zagrożenie psychologiczne i bezradność intelektualna), jak też miarę inteligencji płynnej (test Ravena) i ukazuje ich odmienną rolę w zależności od poziomu kształcenia i rodzaju przedmiotu. Zaprezentowane wyniki badań są nowatorskie i wskazują na odmienne wzorce przewidywań osiągnięć szkolnych na różnych poziomach kształcenia.
Autorka wskazuje na ważne aplikacyjne perspektywy w zakresie psychologii kształcenia, związane z możliwością trenowania (z zastosowaniem zaawansowanych technologii internetowych) pewnych istotnych elementów procesów uwagi i pamięci roboczej uczniów, w celu zwiększenia poziomu osiągnięć szkolnych u dzieci i młodzieży.
Książka jest ważnym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych stanem badań w interdyscyplinarnym obszarze zwanym psychologią kształcenia, jak i praktycznym poradnikiem przydatnym każdemu nauczycielowi i psychologowi na wszystkich poziomach kształcenia szkolnego oraz niezbędną lekturą dla studentów psychologii i kierunków pedagogicznych.
Pamięć fascynuje badaczy od wielu wieków, gdyż jest jednym z najważniejszych procesów związanych z ludzką egzystencją.
W ostatnich latach, dzięki dynamicznemu rozwojowi nowoczesnych technik badawczych, obserwujemy ogromny postęp w poznaniu tego fenomenu, tak w ujęciu neuropsychologicznym, jak i neurobiologicznym. Pozwoliło to na usystematyzowanie wiedzy na temat istoty pamięci, jej poszczególnych aspektów, związku z czynnością kluczowych dla nich obszarów mózgu oraz na temat znaczenia zaburzeń pamięci w chorobach neurologicznych, w których zaburzenia pamięci są jednym z podstawowych objawów klinicznych choroby.
Szczególne zainteresowanie badaczy skupiło się ostatnio na możliwościach badania wczesnych etapów chorób przebiegających z otępieniem, m.in. na zjawisku tzw. łagodnych zaburzeń poznawczych (MCI, ang. mild cognitive impairment). Zaburzenie to stanowi pośredni etap pomiędzy naturalnym osłabieniem funkcji poznawczych związanych z wiekiem a otępieniem, chociaż etiopatogeneza MCI nie jest jeszcze w wystarczającym stopniu poznana.
Warto więc przybliżyć Czytelnikowi najważniejsze informacje na temat funkcjonowania procesów poznawczych, zwłaszcza pamięciowych, na temat ich znaczenia w etiopatogenezie i w obrazie klinicznym chorób neurologicznych, podstawowych metod rozpoznawania zaburzeń w tym zakresie oraz przedstawić najnowsze dane na temat możliwości poprawy funkcji kognitywnych za pomocą metod farmakologicznych i pozafarmakologicznych.
"Analizuję świadomość, posługując się nią samą – świadomość jest jedyną rzeczą na świecie, która na to pozwala. Książki na temat świadomości są często nudne. Na przykład wielu specjalizujących się w teorii świadomości filozofów i psychologów nie uwzględnia tzw. odmiennych stanów świadomości.
Z drugiej strony wielu zainteresowanych odmiennymi stanami świadomości omija solidne analizy, definicje i wiedzę dotyczącą świadomości, mózgu i w ogóle człowieka. Z kolei neurofizjolodzy piszący o świadomości powtarzają podstawową wiedzę na temat budowy i funkcjonowania neuronów, komórek glejowych i mózgu jako takiego i nie za bardzo potrafią pokazać przejście od wiedzy o mózgu do wiedzy o świadomości. Jest wreszcie niemała liczba publikacji zupełnie luzackich, których autorzy używają słowa „świadomość”, ale piszą o przeżyciach i zjawiskach psychicznych w zupełnie dowolny i skrajnie subiektywny sposób. Staram się tego typu jednostronności uniknąć".
Alicja Borowska - nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zarówno w wieku szkolnym, jak i przedszkolakami.
Autorka, nauczyciel dyplomowany, pracując z dziećmi w okresie wczesnoszkolnym, zwróciła uwagę na problem diagnozowania i rozwijania zdolności uczniów., Swoje spostrzeżenia, refleksje i propozycje zajęć zawarła w niniejszej publikacji, której adresatem są nauczyciele i rodzice.
Trening koncentracji dla uczniów zawiera wiele gier, zabaw i ćwiczeń wzmacniających zdolność koncentracji. Autorka, przedstawiając scenariusze zajęć, skorzystała ze swojego wieloletniego doświadczenia w pracy z dziećmi, młodzieżą, a także dorosłymi. Przy pomocy książki, nauczyciele, wychowawcy i rodzice mogą wzbogacić codzienne zajęcia z dziećmi o elementy treningu koncentracji. Umiejętność koncentracji jest jedną z kluczowych umiejętności, potrzebną w procesie uczenia i rozwoju. Umiejętność szybkiego skupienia warunkuje sukcesy w szkole. Niestety często dzieciom i młodzieży tej zdolności brak. Ćwiczenia przydadzą się wszystkim: uczniom z ADHD i uczniom, którzy mają umiarkowane problemy z koncentracją; takim, którzy szybciej chcieliby odrabiać prace domowe i tym, którzy za mało korzystają z materiału przerabianego na lekcjach. Wiele z przedstawionych propozycji może także pomóc dorosłym, którzy nierzadko sami mają problemy z koncentracją.
Zabawy i ćwiczenia logiczne zawarte w tej książeczce wpływają na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa.
Do korzystania z książeczki niezbędny jest "Zestaw Kontrolny PUS"
Jak skuteczniej i szybciej przyswajać wiedzę, pozbyć się stresu związanego z egzaminami, a przede wszystkim zacząć czerpać przyjemność z nauki Profesor psychologii Daniel T. Willingham w swojej przełomowej książce wyjaśnia, jak działa i z jakimi trudnościami musi się zmagać mózg w trakcie nauki. Pokazuje, dlaczego tradycyjne strategie uczenia się, takie jak wielokrotne powtarzanie czy zakreślanie ważnych informacji w notatkach, często dają tylko iluzję opanowania materiału. A przede wszystkim proponuje praktyczne strategie, które pomogą w pełni wykorzystać potencjał twojego umysłu. Dzięki nim dowiesz się między innymi: ·jak zrozumieć wykład ·jak sporządzać i porządkować notatki ·jak czytać trudne książki ·jak pokonać prokrastynację ·jak uczyć się do egzaminów. Ten przystępnie napisany poradnik przyda się zarówno uczniom, jak i nauczycielom. Sprawi, że przyswojona wiedza zostanie z tobą na dłużej, pomoże poprawić wyniki w nauce i wreszcie lepiej zrozumieć moc twojego mózgu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?