Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Perspektywa organizacyjnego uczenia się
-
Autor: Batorski Jarema
- ISBN: 9788323334644
- EAN: 9788323334644
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
30,15złCena detaliczna: 37,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.