KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F

Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F

  • Autor: Philip Kotler
  • ISBN: 9788375108132
  • EAN: 9788375108132
  • Oprawa: oprawa: twarda
  • Wydawca: Rebis
  • Format: 15x22,5 cm
  • Język: polski
  • Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
  • Liczba stron: 298
  • Rok wydania: 2013
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 29,62
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,62
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model "od A do F" pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.

"Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat"

/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/

"To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie"

/Carlos Losada, ESADE Business School/

Philip Kotler to człowiek instytucja i naukowiec, światowy autorytet w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Z jego doświadczenia korzystały m.in. takie firmy jak IBM, Ford, Michelin i Bank of America. Opublikował wiele książek znanych również w Polsce. REBIS wydał jego słynny Marketing.

Fernando Trías de Bes jest ekonomistą w ESADE Business School, ukończył studia MBA. Założył firmę konsultingową Salvetti & Llombart specjalizującą się w badaniach rynkowych. Wspólnie z Ph. Kotlerem napisał książki Marketing lateralny oraz Luck, Creating the Conditions for Success in Life and Business.


 

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj