Innowacyjność - Przepis na sukces. Model Od A do F
-
Autor: Philip Kotler
- ISBN: 9788375108132
- EAN: 9788375108132
- Oprawa: oprawa: twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 15x22,5 cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 298
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,62złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,62 zł
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model "od A do F" pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu.
"Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat"
/Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe/
"To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie"
/Carlos Losada, ESADE Business School/
Philip Kotler to człowiek instytucja i naukowiec, światowy autorytet w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Z jego doświadczenia korzystały m.in. takie firmy jak IBM, Ford, Michelin i Bank of America. Opublikował wiele książek znanych również w Polsce. REBIS wydał jego słynny Marketing.
Fernando Trías de Bes jest ekonomistą w ESADE Business School, ukończył studia MBA. Założył firmę konsultingową Salvetti & Llombart specjalizującą się w badaniach rynkowych. Wspólnie z Ph. Kotlerem napisał książki Marketing lateralny oraz Luck, Creating the Conditions for Success in Life and Business.