Influencer marketing od A do Z
- ISBN: 9788395380204
- EAN: 9788395380204
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 468
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,13złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,13 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!