KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Influencer Marketing

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

  • ISBN: 9788383310886
  • EAN: 9788383310879
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 241x172 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 162
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 36,65
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65
x
x

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj