Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
-
Autor: Łaszkiewicz Anna
- ISBN: 9788383310886
- EAN: 9788383310879
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Format: 241x172 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 162
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
36,65złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65 zł
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.