KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984

Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984

  • ISBN: 9788377848371
  • EAN: 9788377848371
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 236x165x13 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 192
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 22,21
     zł
    Cena detaliczna:  29,40 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,32
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Po przedwojennym czasie „romantycznych olimpiad” powojenne stadiony i areny olimpijskie były coraz częściej miejscem rywalizacji nie tylko sportowej. Areny igrzysk zaczęły służyć także jako przestrzeń do manifestacji konfliktów społecznych i politycznych, zwłaszcza w związku z odzyskiwaniem wolności przez dawne państwa kolonialne, powstaniem Izraela, przejawami rasizmu i – oczywiście – „zimną wojną”. Poza aspektem sportowym i społeczno-politycznym na kształt i charakter olimpiad tamtego czasu wpływał także aspekt technologiczny. Na większości tych zawodów największe znaczenie miała już telewizja, choć i radio, i prasa dzielnie broniły swojego terytorium. Oddajemy w ręce Czytelników drugi tom trylogii olimpijskiej, w którym badacze z różnych ośrodków akademickich i specjaliści w różnych dziedzinach łączą się w refleksji nad medialnym fenomenem igrzysk olimpijskich, udowadniając, że starożytna idea widowiska sportowego wskrzeszona przez barona Pierre’a de Coubertina fascynuje nieprzerwanie od ponad stu lat, a emocje związane z rywalizacją pozostają żywe, także dzięki przekazom medialnym.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj