Ideologie codzienności
- ISBN: 9788322930908
- EAN: 9788322930908
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: OBLICZA KOMUNIKACJI
- Liczba stron: 340
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
12,15złCena detaliczna: 15,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,15 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Ideologie codzienności to druga książka serii Oblicza Komunikacji poświęcona problemom ideologii. Wrocławscy lingwiści zaprosili do udziału w niej reprezentantów różnych dziedzin wiedzy, których artykuły (w sumie 33 teksty) tworzą interdyscyplinarną perspektywę badań relacji zachodzących w obszarze język ? komunikacja ? ideologia. Prace składające się na tom, zebrane w czterech grupach tematycznych: Polityka ? media ? społeczeństwo, Religia, Reklama oraz Płeć w kulturze masowej, są cennym przyczynkiem w dyskusji nad rolą ideologii i mediów we współczesnej kulturze.